Novo v Sloveniji: Volkswagen T-Roc

27. 1. 2018 | Tomaž Porekar
Deli

Uvajanje prvega manjšega Volkswagnovega križanca na slovenski trg je trajalo dlje, kot smo za novosti pri tej znamki navajeni. Seveda, če čas prihoda k nam primerjamo z matičnim, nemškim trgom. Zdaj tudi Volkswagen uradno prodaja svoj model v tržnem segmentu, ki so ga predstavili kot enega štirih pomembnih stebrov slovenskega trga. Ob manjših križancih in mestnih terencih so to še manjši družinski avtomobili, nižji srednji razred ter srednje veliki križanci in mestni terenci.

T-Roc bo na voljo v treh različnih ravneh opreme (osnovna, Style in Sport). Več izbire bo pri motorjih – ko bodo vsi, ki so obljubljeni, tudi na voljo. Zdaj lahko kupec dobi tri turbobencinske motorje (z ročnim ali dvosklopčnim samodejnim menjalnikom DSG) ter zgolj dvolitrski turbodizelski s 150 'konji'. Od junija letos naj bi v ponudbi dodatno bil še 1,6-litrski turbodizelski motor (s prednjim pogonom), od prihodnjega oktobra pa še dvolitrski TDI s prednjim pogonom ter od decembra močnejši 190-'konjski' 4Motion.

Spisek opreme pri osnovni različici T-Roc 1,0 s ceno 18.646 evrov že nudi solidno izbiro posameznih postavk opreme, med drugim tudi asistenco za ohranjanje smeri na voznem pasu, pomoč pri speljevanju v klanec, samodejno zasenčenje žarometov, centralno ključavnico, radio s 6,5-palčnim barvnim zaslonom na dotik, bluetooth povezljivost, vtičnico USB, sistem za nadzor prometa pred vozilom Front Asssit s samodejno zavoro v primeru nevarnosti trka (tudi s pešci) ter parkirnimi tipali v sprednjem in zadnjem odbijaču. S takšno opremo je na voljo zgolj osnovna motorna različica. Tak trivaljni litrski turbobencinski motor z močjo 110 'konj' je sicer na voljo zgolj z ročnim šeststopenjskim menjalnikom. Z višjo stopnjo opreme Style tak T-Roc stane 20.714 evre. Močnejši 1,5-litrski TSI (150 'konj') je lahko v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim ali pa samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom. Dvolitrski TSI (190 'konj') ali TDI (150 'konj') pa kupec dobi zgolj s štirikolesnim pogonom in z DSG.

Pri slovenskem Volkswagnu pričakujejo, da bodo, če bo dobava tekla po sedanjih načrtih, že letos lahko prodali kar okoli 1.800 T-Rocov.

Tomaž Porekar