Slovenski Volkswagnovi trgovci so v prodajo dobili letošnjo edino veliko novost te znamke, novi veliki terenec Touareg.
Tretji rod je nekoliko večji (7,7 cm), širši (4,4 cm), a tudi malenkost nižji (0, 7 cm) kot prejšnji, zaradi konstrukcije s precej lažjimi materiali pa ima karoserija za 106 kilogramov manjšo maso kot prejšnja. Touareg je prvi Volkswagnov avtomobil s povsem digitalizirano armaturno ploščo (dobite jo za doplačilo). Pred voznikom je 12-palčni digitalni zaslon, v sredino armaturne plošče se nadaljuje še 15-palčni z upravljanjem na dotik. Ponudbo dopolnjuje projicirni zaslon. Dodatno je mogoče avtomobil opremiti s pripravo za nočni vid, pa z matričnimi LED-žarometi, sedeži z masažnimi funkcijami, seznam vsega je dolg in podoben kot pri večini premijskih znamk, s čimer Volkswagen s Touaregom meri prav na kupce tovrstnih avtomobilov.
Touareg ohranja vse odlične terenske lastnosti s stalnim štirikolesnim pogonom, izboljšuje okretnost s štirikolesnim volanskim sistemom, na voljo so številni asistenčni sistemi za vožnjo po terenu ali običajnih cestah (tudi pomoč za samodejno vožnjo v prometnih zastojih). Samodejni osemstopenjski menjalnik bo najprej s pogonom povezoval turbodizelski V6 z 286 'konji'. Že kmalu za tem bo na voljo manj zmogljiv (231 'konjev'), na voljo so tudi štiri stopnje opreme, osnovna ter dodatne Elegance, Atmosphere in R-line. Cena za Touarega V6 je 63.625 evrov, Elegance ali Atmosphere pa staneta 69.389 evrov. Touareg z motorjem z 231 'konji' bo stal 59.538 evrov. Za marec 2019 obljubljajo dopolnilo, 423-'konjski' TDI V8 ter bencinski V6 (240 'konj'). Kdaj bo na voljo priključnohibridni, še ni znano. Pri Porscheju Slovenija, distributerju Volkswagna, napovedujejo, da bodo letos prodali okoli 80 primerkov, prihodnje leto pa okoli 115.