Novi Touran je predvsem varčnejši, a seveda tudi vse drugo. Poleg za do 27 odstotkov manjše porabe (novi motorji, izključno s tehnologijami TSI in TDI, vsi pa Euro5) je novi Touran, ki je tudi oblikovno takoj prepoznaven, pridobil še veliko novih tehnologij, med drugim Dynamic Light Assist (pametno samodejno zasenčevanje dolgih žarometov), Park Assist 2.0 (nova, mnogo pametnejša generacija), Rear Assist (kamera), DCC (dinamično podvozje) in še kaj.
Zdaj je že naprodaj v Sloveniji; v začetku je na voljo z dvema bencinskima ter s tremi dizelskimi motorji in s tremi paketi opreme. Najcenejši je 1.2 TSI Trendline, ki stane 17.781 evrov, verjetno najbolj prodajan bo 1.6 TDI Comfortline za 22.140 evrov, najdražji pa je 2.0 TDI (170) Highline, ki stane 29.835 evrov. Ker je prodajni cilj za Tourane dobrih 10 odstotkov v segmentu, to pomeni, da bi naj jih v letu Slovencem prodali do 800.
Hkrati s predstavitvijo nove generacije Tourana so pri podjetju Porsche Slovenija uvedli tudi razširjeno garancijo, ki poleg dosedanje dvoletne tovarniške obsega dodatni dve leti z le nekoliko okrnjenim seznamom jamstvenih pogojev.
Nova garancija velja za vsa vozila znamke Volkswagen (osebna vozila), v kratkem pa bodo za doplačilo ponudili takšno garancijo za vse Volkswagne, ki so bili kupljeni najprej pred letom dni.
Foto: VK
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del