Novo v Sloveniji: Volkswagen Touran

Volkswagnov slovenski uvoznik Porsche Slovenija je v teh dneh na trg začel dobavljati novi Volkswagnov Touran. Zanj so že pred časom ubrali pri nas precej nenavaden način nastopanja na trgu – predprodajo. V nekaj manj kot dveh mesecih so tako že sklenili pogodbe za 145 primerkov.

Novo v Sloveniji: Volkswagen Touran (foto: Volkswagen) Volkswagen
13. 10. 2015

Novi Touran bo nadomestil dosedanjega, ki so ga izdelovali že od leta 2002 in ga naredili v okoli dva milijona primerkih. Od tega jih je bilo v Sloveniji prodanih 6.593. Je za 13 cm daljši, za 11,3 cm je daljša medosna razdalja. Oboje naj bi pripomoglo tudi k večji prostornosti, za potnike in prtljago. Pohvalijo se s kar 47 odlagalnimi prostori. Pomemben del novosti so pogonski stroji, ki vsi ustrezajo novemu evropskemu okoljskemu standardu EU 6 (za nove avtomobile je obvezen od 1. septembra letos). Za zdaj sta na voljo dva turbobencinska motorja (1,2- in 1,4-litrski TSI) ter dva turbodizelska (1,6- in 2-litrski TDI).

Pri uvozniku pravijo, da se cene novega rodu Tourana niso spremenile. Osnovni z motorjem 1,2 TSI (110 'konj') in opremo Trendline stane 21.513 evre, za opremo Comfortline je treba odšteti tisočaka več. Močnejši 1,4 TSI (150 'konj') stane z opremo Comfotline 25.099 evrov, tudi pri njem je višja stopnja opreme (Highline za tisočaka dražja). Osnovni 1,6 TDI (110 'konj') z opremo Trendline je za slabih dva tisoč evrov dražji od najcenejšega bencinskega modela.

Sicer pa so predstavniki uvoznika zatrdili, da dogodki v zvezi z nepravilnim delovanjem turbodizelskih motorjev ne vplivajo na prodajo avtomobilov. Zaradi časovno zamudnih iskanj ugotovitev o napakah še nimajo navodil, kako bodo urejali nastale nepravilnosti. Znano je, da bodo pri znamkah iz skupine Volkswagen morali pregledati in urediti ali popraviti skoraj 11 milijonov avtomobilov, opremljenih z motorji pod skupno oznako EA 189. Gre za že opuščene serije turbodizelskih motorjev, pri katerih so se pojavile nepravilnosti pri običajnem delovanju glede zagotavljanja snovi v izpušnih plinih po evropskem standardu EU5, še posebej glede višjih emisij dušikov oksidov (NOx). (TP)