Novo v Sloveniji: Volkswagen Up!

Majhen velikan - takšen je slogan za novega malega Volkswagna: majhen s ceno, velikan pa s prostorom in tehnologijo.

Novo v Sloveniji: Volkswagen Up! (foto: Vinko Kernc) Vinko Kernc
28. 2. 2012

V resnici je Up zelo posrečen avtomobilček, tako s stališča videza (preprost, 'čist' dizajn) kot uporabe, in kot kaže, bo zmogel pošteno izboljšati položaj te znamke v razredu mini avtomoiblov, kjer so do zdaj igrali z Lupom in Foxom.

Že letos naj bi jih Slovencem ponudili okoli 400 (najboljša prodaja Volkswagna v tem razredu v Sloveniji doslej je bilo 'čudežno' leto 1999 s 540 Lupi), poudarjajo pa, da ne gre le za mestni avtomobil, ampak tudi za avtomobil za podeželske ceste in (nekatere) vasi z ozkimi ulicami in cestami med njimi. V ponudbi sta dva motorja in sprva en menjalnik (robotizirani pride junija) pa trije paketi opreme in veliko prikupnih, posebej zanj zasnovanih uporabnih in lepotnih dodatkov.

Izpostaviti velja kar 70 notranjih kombinacij in komplete Up! box, tri različne škatle z uporabno vsebino in merami, prilagojenimi obliki prtljažnika. Up s 44 kilovati ter z opremo Take Up! stane 8.280 evrov, 55-kilovatnega pa je treba kupiti s srednjim paketom Move Up! in stane 9.370 evrov. Za še slabih 600 evrov dobite najbogatejšo opremo High Up!. Sredi aprila bodo na prodaj tudi petvratne karoserije za dodatnih 320 evrov, te pa naj bi v življenjski dobi predstavljale 65 odstotkov prodaje vseh Upov.

Pri Porsche Slovenija predvidevajo, da bo najbolj priljubljen Up s srednjim paketom opreme, od dodatne opreme pa stavijo na Maps + More (navigacija, glasba, bluetooth in razširjen potovalni računalnik), ki je prenosnega tipa in ki stane le 292 evrov. Na voljo je še nekaj drugih dodatkov, med drugim tudi električno pomično panoramsko strešno okno (708 evrov) in paket s tempomatom, bogatejšim info zaslonom ter parkirnim pripomočkom zadaj (264 evrov); stabilizacijski sistem, štiri varnostne blazine, pet zvezdic Euro NCAP in sistem za samodejno zaviranje v sili pri hitrostih od pet do 30 kilometrov na uro pa so del serijske opreme.

Up bo dobil še dva druga pogona, in sicer že novembra letos na CNG (stisnjen naravni plin, ki postaja vse bolj priljubljen; v Upu bo temu prirejen njegov bencinski motor), malce kasneje, sredi prihodnjega leta, pa bo na trge prišel tudi E-Up s 60-kilovatnim elektromotorjem. (VK)

Foto: VK

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri