Novo v Sloveniji: Volvo V40 Cross Country

Skoraj leto po začetku prodaje Volva V40 so predstavili še različico Cross Country, ki bo nadaljevala bogato tradicijo. Za pozabljivce: že pred 15 leti so pri Volvu uspešno pogreli kupce z modelom V70 Cross Country, ki so si po njihovih besedah želeli malce avanture v vsakodnevnem življenju. Zakaj torej ne bi zgodbe nadaljevali?

14. 3. 2013

Skupni so jima malce dvignjeno podvozje (voznik sedi 40 mm višje kot pri klasični različici), večja kolesa (19 palcev) in plastične zaščite karoserije. No, petvratnega in petsedežnega premium crossoverja boste prepoznali tudi po posebnih lučeh, črnem okvirju vzvratnih ogledal in elegantnih nosilcih na strehi.

Pri najmočnejši različici T5 (254 'konjev') boste lahko uživali tudi v štirikolesnem pogonu in samodejnem menjalniku, sicer pa lahko izbirate tudi med šeststopenjskim ročnim ali menjalnikom Powershift. Če ne štejemo petvaljnega 2,5-litrskega T5, si lahko omislite tudi različico T5 z dvolitrskim motorjem (213 'konjev') ali T4 (1.6 GTDi s 180 'konji'), ki ju seveda poganja le prednji kolesni par. Zanimivejši bodo turbodizli, petvaljni dvolitrski D4 (177 'konjev'), dvolitrski D3 (150 'konjev') in 1,6-litrski D2 (115 'konjev'), prav vse različice pa bodo imele serijski sistem Start-stop. Čeprav je za priznanim švedskim avtomobilskim izdelovalcem kitajski denar, bodo model V40 Cross Country izdelovali v Belgiji, drobnoprodajna cena pa se pri nas začne pri 24.110 evrih. (AMr)