V Slovenijo je zapeljal tudi novi Volvo V6, ki je po klasifikaciji kombijevska različica limuzine S60, v resnici pa je videti bolj kot kupejevski kombi.
Kar 15 barv zunanjosti so mu namenili pa v treh delih zložljivo naslonjalo (40 : 20 : 40) in skoraj 1, 1 metra široka zadnja vrata. Pet bencinskih motorjev in dva dizla, vsi nadtlačno polnjeni, ročni in samodejni (klasični in Powershift) menjalniki ter dvo- ali štirikolesni pogon sestavljajo ponudbo 13 možnih kombinacij, k tem pa je treba prišteti še pet paketov opreme (Base, Kinetic, Momentum, Summum in (novi) R-Design), kar skupaj nanese 64 kombinacij (T6 ni na voljo kot Base). Najcenejši je T3 Base, ki stane 30.690 evrov, najdražji je T6 Summum (55.593 €), najcenejši dizel (D3 Base) pa stane 32.390 evrov.
Motorne moči segajo od 150 do 304 'konje' (pri dizlih od 163 do 205), med motorno ponudbo pa sta upoštevana tudi dva nova dvolitrska stroja z oznako GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection, bencinski motor s prisiljenim polnjenjem ter z neposrednim vbrizgom). V60 seveda ponuja celotno paleto varnostnih dodatkov, vključno zaznavanje pešcev s samodejnim zaviranjem. Pri Volvu svojega V60 umeščajo med podobne nemške avtomobile ter ob bok Alfi 159 Sportwagon. (VK)
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?