Četrta karoserijska različica Ceeda je dobila več dodatkov. Prvi je že v imenu, saj so mu dodali vsemogočno črko, ko gre za kakršno koli povezavo s prostim časom, navidezno ali pravo terenskostjo in še čim – X.
Xceed je seveda križanec, nekoliko višje nasajeni petvratni Ceed. A pri Kii so spoznali novo priložnost in tej različici namenili dodatno pozornost pri snovanju, tako da je zdaj Xceed prostočasna različica bolj povprečnega 'brata' s karoserijo, ki se precej razlikuje od petvratne različice (identična so le prednja vrata).
Malenkost daljši kot Ceed
S podaljšanjem previsov, spredaj za 25 mm in zadaj za 60 mm) so spretno spremenili videz in k potniški kabini dodali še povečan prtljažnik. Ta je v primerjavi s petvratnim Ceedom večji za dobrih 30 litrov (426 litrov). Xceed je dolg 4.395 mm in je za 85 milimetrov daljši od petvratnega Ceeda, ob tem pa 90 milimetrov krajši od Sportaga. Je tudi 1.495 mm visok, kar ga za 48 mm zviša v primerjavi s Ceedom. Pri Kii računajo, da bo voznikom najbolj ugajal Xceedov višji položaj sedenja, kar omogoča za 44 milimetrov dvignjeno dno avtomobila (v primerjavi z običajnim Ceedom).
V kabini je prostornost nespremenjena, večjo uporabnost pa omogoča trikrat deljiva klop (40:20:40).
Sodobna povezljivost in uporabnost
Kia pravi, da je Xceed eden prvih modelov v Evropi, ki nudi Kiin inovativni telematski sistem UVO Connect. Ta povezuje voznika s svetom okrog njega ter zagotavlja pomembne informacije preko kabinskega zaslona na dotik in voznikovega pametnega telefona. Telematika prinaša storitve v živo (Kia Live) na opcijskem širokem 10,25-palčnem zaslonu TFT LCD, sistem pa uporablja svojo eSIM kartico za nalaganje in osveževanje podatkov v živo med vožnjo (v ceno všteta naročnina je enaka trajanju garancije, torej sedem let).
Drugi del sistema UVO Connect so diagnostični podatki o vozilu in predvidenih vožnjah, kar voznikom omogoča pošiljanje rute vozilu pred potovanjem, ter zagotavlja preverjanje lokacije vozila ob kateremkoli času. Opcijski navigacijski sistem z 10,25-palčnim zaslonom na dotik serijsko prinaša Bluetooth povezavo za več naprav, kar potnikom omogoča povezovanje dveh mobilnih naprav naenkrat, ter platformi Apple CarPlay in Android Auto.
Serijsko je v Xceed vgrajen 8,0-palčni zaslon na dotik, s katerim upravljamo avdio sistem, v odvisnosti od opreme vozila pa ga je mogoče tudi s funkcijami, kot sta npr. Android Auto ali Apple CarPlay.
Novi 12,3-palčni digitalni merilniki ('Supervision') so pri novem Kia XCeedu na voljo za doplačilo. Nadomeščajo običajne merilnike in 3,5-palčni zaslon TFT LCD ali 4,2-palčni barvni zaslon TFT LCD. Ti sicer ostajajo serijski pri manj bogatih paketih opreme.
Več bencinskih pogonskih strojev
Pri Kii pravijo, da se kupci vedno bolj ozirajo po bencinskih pogonskih motorjih, zato imajo v ponudbi za Xceed tri turbobencince. Trivaljni 1.0 T-GDi ima 120 'konj', štirivaljni 1.4 T-GDi ima 140 'konj' , najzmogljivejši motor v XCeedovi ponudbi je 1,6-litrski T-GDi motor z 204 'konji'. 1,6-litrski turbodizelski motor je na voljo v dveh različicah – s 115 ali 136 'konji'.
Osnovni Xceed 1,0 T-GDi LX Joy s šeststopenjskim menjalnikom stane 22.590 evrov, slovenski prodajalec Kie pa ponuja še popuste na to ceno , odvisne od načina financiranja ali gotovinskega nakupa, v primeru financiranja je cena osnovnega Xceeda 17.990 evrov. Doplačilo za bogatejšo opremo EX Way je 1.200 evrov, za EX Stream pa še dodatnih 2.000 evrov. Močnejša motorna različica (1,4 T-GDi) LX Joy stane 23.890 evrov, osnovni 1,6 CRDi LX Joy pa 24.890 evrov.
Slovenski zastopnik za Kio pričakuje, da bo nove različice Ceeda prodajal toliko kot vseh ostalih skupaj, od 80 do sto na mesec. Vsekakor pričakujejo veliko, a Xceed v marsičem zelo ustreza trendom izbire kar velikega števila kupcev.