Novo v Sloveniji: Že šesta Dacia!

31. 5. 2010
Deli

Kaže, da je niša, ki jo je ustvarila Dacia, pravšnja, saj so se v splošnem avtomobili močno tehnično razvili, cenovno pa oddaljili od marsikaterega kupca.

Daciijin Duster je zmerno terensko pripraven in učinkovit in je na voljo z dvo- ali s štirikolesnim pogonom, s tremi motorji (bencinski 1.6 77 kW ter dizelska 1.5 dCi s 63 ter 80 kilovati) ter z dvema menjalnikom. Plus s tremi paketi opreme.

Cenik ponuja devet različic v razponu od 10 (1.6 16V) do 17 tisoč evrov za 1.5 dCi (80 kW) 4×4 Laureate. Posebnost štirikolesno gnanega Dusterja so nov šeststopenjski menjalnik, trije načini delovanja pogona (Auto, Lock in 4×2) ter zadnja prema z več vodili.

Dobre izhodiščne terenske zmogljivosti zagotavljajo velika oddaljenost od tal (21 centimetrov) ter kratka previsa. V osnovi je sicer dokaj skopo opremljena (od pomembnejših elementov so tu le ABS ter dve varnostni blazini), Ambiance je že prijaznejši (daljinska osrednja ključavnica, električni pomik sprednjih šip, vzdolžna strešna nosilca, stranske varnostne blazine . . ), Laureate pa doda še potovalni računalnik, klimatsko napravo, elektriko za zunanji ogledali, deljivo zadnjo klop, po višini nastavljiv voznikov sedež ter volanski obroč in še kaj.

Za doplačilo ponujajo nekaj paketov (tudi usnje! ), pet avdiosistemov, ESP (a le v opremi Laureate), lahka platišča, različne strešne nosilce, tipala za pomoč pri parkiranju zadaj, razne terenske dodatke in še kaj, zlasti pa razveseljujejo cene dodatkov, ki so za tistega, ki je vajen današnjih cen, že kar smešno nizke.

Kljub temu je Duster v tem trenutku najdražja Dacia, a tudi najbolj tehnično izpopolnjena ter hkrati očesu najbolj privlačna. Slovenija se zdi zanj zelo primeren trg. (VK)

Foto: Dacia

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj