Novo: Volkswagen T-Roc - (R)evolucija enega najpomembnejših Volkswagnov

27. 8. 2025 | Gregor Žvab

Na trg prihaja težko pričakovana druga generacija Volkswagna T-Roca, ki je zelo priljubljen tudi med slovenskimi kupci.

Volkswagen je razkril novo generacijo T-Roca, enega svojih najbolje prodajanih SUV-jev, ki je od leta 2017 na ceste zapeljal v več kot dveh milijonih primerkov. Kompaktni križanec, ki nastaja v portugalski Palmeli, je bil tokrat zasnovan povsem na novo. Rezultat so izrazitejši videz, napredna tehnologija, bolj kakovostna notranjost ter izključno hibridni motorji.

Novi Volkswagen T-Roc
Volkswagen

Prepoznavna oblika, več centimetrov in svetlobni poudarki

Novi T-Roc ohranja osnovno oblikovno zasnovo predhodnika, a je zdaj v dolžino daljši za 12 centimetrov. To se pozna pri razpotegnjenih proporcih in večji prostornosti v kabini. Spredaj so serijsko vgrajeni LED-žarometi, medtem ko so kot dodatek na voljo matrične luči IQ.Light, povezane z osvetljenim logotipom znamke. Tudi zadaj je oblikovalcem uspelo poskrbeti za svetlobni podpis s prečno LED-letvijo in rdeče osvetljenim Volkswagnovim emblemom.

Kabina novega T-Roca prinaša več premijskih materialov, na armaturni plošči je zdaj uporabljen mehkejše oblazinjenje, ambientalna osvetlitev pa ustvarja bolj sproščeno vzdušje. Osrednji zaslon meri do 33 centimetrov, na voljo pa je tudi projekcijski zaslon na vetrobranskem steklu – prvič v tem razredu. Za dodatno udobje poskrbi električno nastavljiv 14-smerni sedež ergoActive z masažno funkcijo. Zaradi povečane dolžine se je povečal tudi prtljažnik, ki zdaj ponuja 475 litrov (30 litrov več kot prej).

Hrvata presenetilo, ko je prišel v apartma: "Kot da bi nekdo nalašč hotel uničiti vse"
Novi Volkswagen T-Roc
Volkswagen

T-Roc druge generacije uporablja najnovejšo različico modularne platforme MQB evo, enako kot Tiguan in Tayron. To mu prinaša napreden paket asistenčnih sistemov, med katerimi izstopata Travel Assist – sposoben samodejnih menjav voznega pasu – ter Park Assist Pro, ki si zapomni parkirne manevre do dolžine 50 metrov in omogoča upravljanje vozila preko pametnega telefona. Kupci bodo lahko doplačali tudi za sistem opozarjanja pri izstopu iz vozila, ki opozori na kolesarje ali vozila, ki prihajajo od zadaj.

Novi Volkswagen T-Roc
Volkswagen

Samo hibridni motorji

Ponudba pogonov je v celoti elektrificirana. Na začetku bosta kupcem na voljo dve različici blagega hibrida 1.5 eTSI, in sicer s 85 kilovati (116 KM) ter 110 kilovati (150 KM). Oba motorja sta serijsko povezana s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom DSG in pogonom na sprednji kolesi. Kasneje bosta sledila še dva povsem nova polna hibrida, ki prav tako poganjata sprednji kolesi ter štiri kolesni pogon 4MOTION, ki bo kombiniran z 2.0 TSI motorjem. Za športne navdušence Volkswagen znova napoveduje tudi prihod različice T-Roc R.

Volkswagen je poenostavil pakete opreme. Na voljo so različice Life, Style in R-Line, ki so prilagojene različnim željam – od uporabnosti in udobja do športnosti in tehnološke dovršenosti. Paleta barv obsega šest odtenkov, možne pa so tudi dvobarvne kombinacije. Kupci se lahko odločijo tudi za vlečno kljuko, ki zdrži vertikalno obremenitev 80 kilogramov in omogoča prevoz težjih e-koles.

Novi Volkswagen T-Roc
Volkswagen

Prodaja novega T-Roca se v Nemčiji začne 27. avgusta, prvi avtomobili pa bodo kupcem dostavljeni novembra. Osnovna cena za izvedbo s 85 kilovati (116 KM) znaša 30.845 evrov.

Z več prostora, tehnološkimi novostmi in hibridnimi motorji bo T-Roc skušal nadaljevati zgodbo o uspehu, ki ga je Volkswagen začel pred osmimi leti. Še lani se je namreč za T-Roca odločilo skoraj 292.000 evropskih kupcev, kar ga uvršča med najbolj priljubljene Volkswagnove SUV-je – takoj za Tiguanom.

Peugeot 308 in 308 SW - Več kot le osvežitev