Bencin, dizel ali hibrid z veliko prostora in sedmimi sedeži – Tayron prevzema štafeto od Tiguana.
Če izpade ‘le’ kot podaljšan Tiguan, za to obstaja precej dober razlog – ker na nek način tudi je, z dodatnimi 23 centimetri dolžine in 198 litri prtljažnega prostora. Tayron je namreč duhovni naslednik Tiguana Allspace, ki bo po velikosti zapolnil vrzel v modelni ponudbi med običajnim Tiguanom in Touaregom, prav tako kot predhodnika pa je tudi Tayrona mogoče dobiti s petimi ali sedmimi sedeži, ki pa niso na voljo v paketu s priključno hibridnimi pogonskimi sklopi.
Več prostora in serijske opreme
Petsedežni Tayron se v prtljažnem prostoru baha s kar 885 litri prostornine, sedemsedežni z le 18 litri manj, tam pa se najde tudi 230V vtičnica. Pametnih in uporabnih rešitev je na pretek. Že serijsko ima digitalizirano voznikovo okolje z 10,25-palčnim voznikovim in 12,9-palčnim infozabavnim zaslonom z možnostjo zrcaljenja telefona, ima tri-consko klimatsko napravo, pametne vozne načine in devet zračnih blazin.
Za doplačilo se dobi še masažne in prezračevane sedeže, 700 vatni zvočni sistem ter 30 različnih ambientnih osvetlitev. Osvetljavi so se seveda posvetili tudi zunaj, z LED žarometi spredaj in 3D svetlobnimi elementi zadaj, ki obsegajo celotno širino vozila. Serijsko pa sta osvetljena tudi Volkswagnova logotipa, da ga slučajno ne bo kdo zamenjal za Škodo.
7 pogonskih sklopov, ki zadostijo vsem potrebam
Čeprav so podrobnosti še nepopolne, je jasno, da se bo ponudba pričela z 1,5-litrskim blago hibridnim bencinskim štirivaljnikom s 110 kilovati moči (150 KM), ki se mu bosta kasneje pridružila še dva bencinska štirivaljnika, oba z dvemi litri prostornine in štirikolesnim pogonom. Dizelski ponos bosta branila dva 2-litrska štirivaljnika, močnejši bo imel 142 kilovatov moči (193 KM) ter štirikolesni pogon, kasneje pa se bo pridružila še šibkejša izvedba.
Na strani elektrifikacije sta dva priključno hibridna pogonska sklopa s skupnim izkupičkom 150 (204 KM) ali 200 kilovatov moči (272 KM), ki jima baterija z uporabno kapaciteto 19,7 kilovantih ur omogoča preko 100 kilometrov elektrčine avtonomije in do kar 850 kilometrov vožnje med postanki. Vsi modeli so opremljeni z dvosklopčnim samodejnim menjalnikom, s šestimi prestavami za priključne hibride in sedmimi za vse ostale pogonske sklope. Tisti s štirikolesnim pogonom naj bi premogli še vse do 2.500 kilogramov vlečne zmogljivosti.
Preberite še: