Kar mali čudež je, da sta oba voznika trčenje preživela.
Do nesreče je prišlo na ozkem delu 20,8 kilometra dolge steze, kjer je voznik Porscheja 911 GT3 RS poskušal prehiteti počasnejši BMW M2 z britansko registracijo. Sprva je kazalo, da voznik BMW-ja dopušča prehitevanje, saj se je pomaknil desno, nato pa je tik pred prehitevanjem nenadoma zavil levo in zadel Porsche, ki je ob tem izgubil nadzor in trčil v zaščitno ograjo.
Trk je bil silovit – Porsche je po udarcu zdrsnil ob ograji, nato pa ga je v bočni trk dodatno zadel še BMW, kar je povzročilo eksplozijo in ognjeno zmes, ki jo je posnelo več naključnih obiskovalcev s pametnimi telefoni.
A Porsche GT3 RS and a BMW M2 had a massive crash at the Nurburgring. The two drivers walked out of the crash with no injuries at all! However both cars are completely gone.
— 𝑾𝒐𝒓𝒍𝒅𝑾𝒊𝒅𝒆𝑪𝒂𝒓𝒔™ (@WorldWideCarsTM) July 7, 2025
• Who's at fault here?
More footage below this post 👇🏼 pic.twitter.com/NjPGP79V8m
Uničenje, ki ga je težko opisati
Na posnetkih je videti, kako je sprednji del Porscheja popolnoma izginil, na tleh pa je več kot 30 metrov stran ležal odtrgan del vzmetenja s kolutno zavoro in čeljustjo. Tudi BMW ni bil v dosti boljšem stanju – ostalo je le še zmečkan kovinski ostanek vozila.
Kljub dramatičnemu izidu so oboji vozniki odnesli življenje, kar je na Nürburgringu vse prej kot samoumevno. Steza velja za eno najbolj nevarnih na svetu, saj jo vsak dan obišče množica voznikov z različnimi vozniškimi izkušnjami – od amaterjev do izkušenih dirkačev.
Kdo je kriv? Internet se ne more odločiti
Na spletu so se takoj pojavila deljena mnenja o tem, kdo nosi odgovornost za trčenje. Nekateri krivijo voznika BMW-ja, ker je zavil v smer Porscheja, drugi pa menijo, da je bil voznik Porscheja preveč agresiven in nestrpen, saj bi moral počakati na varnejšo priložnost za prehitevanje.
Res je, da na turističnih vožnjah ni pomembna hitrost, saj ne gre za tekmovanje, zato je pogosto bolj pametno upočasniti in počakati, kot tvegati visoke hitrosti med vozniki z različnim znanjem.
Zavarovanje? Verjetno ne...
Čeprav je Nürburgring tehnično gledano javna cestninska cesta, večina avtomobilskih zavarovanj izključuje kritje za škodo, nastalo na tej stezi. To pomeni, da bosta voznika najverjetneje sama krila stroške uničenih avtomobilov. Poleg tega ju čaka še visok račun za poškodbo zaščitnih ograj (Armco), ki jih zaračuna upravljavec steze.
Nürburgring je magnet za avtomobilske navdušence z vsega sveta, a vedno znova dokazuje, da zahteva spoštovanje, previdnost in trezno glavo – tudi, ko si za volanom 911 GT3 RS ali BMW M2 z več kot 300 kilovati (več kot 400 KM) pod pokrovom.