Nova Insignia je večja, lažja in bolj prostorna od predhodnice

GM je objavil prve podatke o novi Insignii oziroma njeni limuzinski različici Grand Sport.

Nova Insignia je večja, lažja in bolj prostorna od predhodnice (foto: GM) GM
7. 12. 2016

Insignio Grand Sport so zasnovali na popolnoma novi arhitekturi, s katero so potnikom v primerjavi s predhodnico zagotovili več prostora v notranjosti, izboljšali vozne lastnosti in ji s pomočjo lahkih materialov celo zmanjšali težo za dobrih 175 kilogramov. Nova Insignia je 4.897 milimetri nekoliko daljša in za 29 milimetrov nižja od predhodnice, njeni koloteki so za 11 milimetrov širši, za 92 milimetrov pa so podaljšali tudi medosno razdaljo. Pri oblikovanju karoserije so oblikovalci izhajali iz smernic, ki so jih nakazali s študijo Monza, pohvali pa se z ugodnim količnikom aerodinamičnega upora 0,26.

O motorni ponudbi še ni bilo veliko povedanega, a je jasno, da jo bodo pretežno sestavljali novi turbonsko okrepljeni motorji. V ponudbi bosta tudi štirikolesni pogon z vektorskim razporejanjem navora in osemstopenjski samodejni menjalnik. Insignia je opremljena tudi z aktivnim aluminijastim pokrovom motorja, ki močno izboljšuje prijaznost do pešcev, če seveda pride do neljubega trka, nabor varnostnih in drugih pripomočkov pa se seveda ne konča tu, ampak bo med drugim obsegal tudi projekcijski zaslon, aktivni tempomat, pripomočke za ohranjanje pravilne smeri vožnje in matrične led luči.