Napovedujemo novo Octavio

30. 3. 2012
Deli
Škoda Octavia (foto: Automedia, Carparazzi, Lehmann Photo-Syndication, tovarne, ilustracije: Bojan Perko)
Automedia, Carparazzi, Lehmann Photo-Syndication, tovarne, ilustracije: Bojan Perko

Kot nam je že dobro znano, je Škoda na marčnem avtomobilskem salonu v Ženevi pod sloganom The New Power of Škoda (Škodina nova moč) predstavila strategijo, v okviru katere se drzno podaja v širitev modelne linije in krepitev prisotnosti tako v Evropi kot na Kitajskem, v Indiji in Rusiji ter na drugih trgih.

V okviru te strategije se je lotila tudi popolne obnove modelne linije, ki jo simbolično predstavlja spremenjeni logo, krilata puščica, ki so ji odtenek zelene iz 'naravno zelene' spremenili v bolj živahno 'Škodino zeleno' s kromiranimi robovi in obročem okoli nje.

Bolj konkreten prikaz Škodinih prihodnjih smernic je tedaj bila Škodina študija Vision D, pri kateri je bila ključna kombinacija dolge medosne razdalje in kratkih previsov, ki naj bi ji kljub kompaktnim meram omogočala veliko prostora v potniški kabini.

Sklepamo lahko, da je Škoda s študijo namignila na prihodnji model nižjega srednjega razreda, torej Škodo Octavio, ki jo najverjetneje lahko pričakujemo prihodnje leto.

Spomladi smo menili, da bi iz študije lahko nastal novi model Rapid, s katerim bi Škoda zapolnila vrzel, ki zeva med Octavio in Fabio. Škoda ga je jeseni tudi zares predstavila, sprva kot model za indijski in druge azijske trge. Pravi Rapid je sicer dobil bolj konservativno psevdolimuzinsko obliko, kar bo verjetno veljalo tudi za Octavio, nikakor pa ne smemo izključiti tudi Combija.

Danes že z gotovostjo lahko trdimo, da bo nova Škoda Octavia nastala na nedavno predstavljeni standardizirani in prilagodljivi koncernski platformi MQB ki jo trenutno uvaja novi Audi A3, za njim pa jo bodo dobili Golf VII in številni drugi Volkswagnovi koncernski modeli.

Glede na dosedanje izkušnje bo Octavia verjetno nekoliko večja od večine. Z omenjenima avtomobiloma si bo verjetno delila tudi večino motorjev, vključno z novo družino motorjev TSI, ki bodo ob manjši obremenitvi omogočali varčnejšo vožnjo z le dvema valjema namesto štirimi.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja