Alfa Romeo bo čez dve leti praznovala stoletnico. Ob velikem jubileju se milančanki obetajo čisto novi časi, saj bodo povsem preuredili njeno ponudbo.
Prihajajo limuzine s pogonom na zadnji kolesi, v Ženevi se bo predstavila Alfa Furiosa, tekmica Miniju in Audiju A1, prenovljeni pa bodo tudi drugi modeli, vključno s čisto novo Alfo 149.
Naslednica Alfe 147 bo eden izmed ključnih modelov v Alfini prihodnji paleti. Zaradi manjše trivratne Furiose bo naprodaj izključno v petvratni izvedbi. Narejena bo na osnovi Fiatovega Brava, predelano podvozje pa bo Alfi prineslo večvodilno zadnjo premo. V dolžino naj bi ji namenili okoli 4, 3? 4, 4 metra. Motorna paleta bo izhajala iz Bravove in bo enaka kot pri novi Lancijini Delti. Motorji bodo bencinski in dizelski. Med zadnjimi bo zagotovo novi 1, 6-litrski Multijet s 120 ‘konji’, verjetno tudi 1, 9-litrski s 150 ‘konji’, na bencinski strani pa bodo poleg atmosferskih še 1, 4-litrski turbomotorji. Razpon moči nove 149 bo segal od 120 do 265 ‘konjev’, kolikor naj bi jih zmogla kraljica ponudbe Alfa 149 GTA.
Tudi štirikolesni pogon naj bi bil v igri, menjalniki bodo šeststopenjski ročni in samodejni, prvič pa bo v oblikovalskem oddelku Centro Stile Alfa Romeo zrisana milančanka videna na avtomobilskem salonu v Parizu septembra letos. Sprva so jo nameravali pokazati že marca v Ženevi, a je Furiosa dobila prednost. Prve testne mule nove Alfe 149 so že opazili in fotografirali. Gre za predelane Brave, pri katerih so testirali delovanje stabilizacijske elektronike in hlajenje. Zanimivo bo spremljati, ali bo 149 po novi Lancii Delti povzela aktivno vzmetenje.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del