Audi S7

13. 6. 2010
Deli

Po Nürburgringu se vozijo različni prototipi prihajajočega Audijevega velikega kupeja A7, med njimi tudi primerek, ki je hitrejši od drugih. Ingolstadt očitno že preizkuša, kako dober je novi S7.

Razlik v primerjavi s prototipom, objavljenem v AM10-2010, je dovolj, da ne gre za isti avtomobil: S7 ima večje odprtine za zajemanje zraka, večja kolesa, širše koloteke, pod zadnjim krilcem, ki spominja na tistega pri Porschejevi Panameri, pa so štirje zaključki izpušne cevi. Štiri, vemo, so zaščitni znak Audijevih S modelov, po dva velika pa imajo RS-i. Verjamemo, da bo pod motornim pokrovom osemvaljnik gibne prostornine 4, 2 litra in moči okoli 420–440 'konjev'. Novi A7 bo s svojim 500-litrskim prtljažnikom in skupno dolžino 4, 90 metra predstavljen na moskovskem avtomobilskem salonu konec avgusta. Vohunom je uspelo fotografirati tudi notranjost S7, v kateri ne bo presenečenj: Audijev kokpit z okroglimi instrumenti in zajetno sredinsko konzolo.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja