V Severni Ameriki se je vohunom kar zasmejalo, ko so 'padli' v testiranja dveh Audijevih RS zverin, TT-RS-a in RS5. Brez nadležne maske!
Spremembe na karoseriji so pri obeh lepo vidne v podobi izjemno povečanih odprtin za hlajenje v prednjem odbijaču, spremembe so tudi na zadkih, kjer je pri TT-ju že opaziti ovalna zaključka izpušnih cevi, štiri konice RS5 pa zelo verjetno zavajajo, saj je za Audijeve RS-e značilno, da se od šibkejših S-ov ločijo po paru zaključkov izpuha (S-i imajo štiri cevi).
TT-RS se bo poganjal z vsemi štirimi kolesi (quattro), za moč konkurenta Porschejevemu Caymanu pa bo skrbel 2, 5-litrski dvakrat polnjeni petvaljnik z močjo med 300 in 350 'konji'. Razporeditev moči bo zelo ugodna, saj bo za spodnje vrtljaje skrbelo manjše turbopuhalo, pri višjih pa bo v akcijo stopilo večje. Pričakujte, da se bo najhitrejši (serijski) TT vseh časov od 0 do 100 kilometrov na uro pognal v okoli petih sekundah.
Ob TT-RS-u pa se je po vročih cestah Severne Amerike vozil še nepredstavljeni RS5 (najverjetneje) s 4, 2-litrskim osemvaljnikom, ki bo zmogel okoli 450 'konjev'. Seveda se bo tudi ta stroj iz Ingolstadta poganjal z vsemi štirimi.
Za ogled Audija TT-RS kliknite tukaj.