Audijev Mini

V Ingolstadtu so pozabili na ponesrečenega A2, na katerega trg očitno še ni bil pripravljen, in že snujejo načrt, kako se lotiti BMW-jevega Minija. Že na tokijskem avtomobilskem salonu naj bi Nemci predstavili študijo malčka, iz katerega bo nastal A1.

18. 9. 2007

Mali trivratnež je del Audijeve ofenzive, ki v letu 2015 načrtuje prodajo 1, 5 milijona avtomobilov. Audijev A1 naj bi se oblikovno opiral na koncept Shooting Brake in naj bi bil tako bolj mini kupe kot kombilimuzina. Z dolžino manj kot štiri metre in skoraj 300-litrskim prtljažnikom se bo od A2 ločil predvsem po drugačni zgradbi, saj zanj ne bodo uporabili (vsaj v veliki meri ne) dragega aluminija.

Tehnika naj bi bila sorodna z Golfom in Polom, obema Volk­swagnovima modeloma, po katerih bo podedoval tudi agregate. Od 1, 4-litrskega štirivaljnika z okoli 90 ‘konji’, prek TSI-jev s 125 ‘konji’ pa vse do 1, 4-litrskega bencinskega biturba z okoli 180 ‘konji’, ki naj bi s štirikolesnim pogonom in menjalnikom z dvema sklopkama brnel v S1, tekmecu Mini Cooperja S. Inženirjem je, kot že pri A5, uspelo proti zadku pomakniti več mase in narediti kratke previse čez prednja kolesa.

Pri Audiju ne zanikajo, da z A1 delno merijo tudi na kupce Minija, a ta naj ne bi bil neposredni tekmec A1, saj naj bi bil Audi bolj agresivnega videza. Vsekakor bo A1 stavil na mlade in aktivne, ki bodo cenili tudi priboljške, kot sta MMI-vmesnik in priključek za iPod. Seveda bo A1 del tako imenovanega razreda premium, saj z osnovno ceno 20 tisoč evrov ne bo dosegljiv večini, ki kupuje majhne avtomobile.

Objavljamo fotografijo, kako bi lahko bil videti novi A1, in fotografiji koncepta Shooting Brake, ki je pred dvema letoma prav v Tokiu nakazal, kam bo še šla Audijeva prihodnost pri malih avtih.