Pri Mazdi so stavili svoje karte v Parizu predvsem na karavansko različico Mazde6 tretje generacije.
S tehnologijo SkyActive, ki vključuje spremembe na motorju, pogonu, podvozju in karoseriji, so predvsem nižali porabo goriva in s tem onesnaževanja okolja. Verjetno bo za kupce zelo mikaven 2,2-litrski turbodizel s kar 173 'konji', ki že ustreza ekološki normi Euro 6. Za ljubitelje bencinskih motorjev pa bodo ponudili še dvo- in 2,5-litrski bencinska motorja z neposrednim vbrizgom, ki naj bi razvajala s 148 in 189 'konji'. Več o sistemu Mazda i-ELOOP, ki ponovno uporabi odvečno energijo pri zaviranju, pa v eni od prihodnjih oktobrskih številk Avto magazina.
Precej sprememb je doživela tudi legendarna Mazda MX-5. Poleg oblikovne osvežitve je doživela tudi nekaj tehničnih popravkov na stopalki za plin in zavorah, predvsem pa bo odslej gnana s prisilno polnjenim štirivaljnim motorjem manjše prostornine (beri: 1,5 turbo). Pravijo, da bo zato užitkov v vožnji še več, saj zadnji pogon ostaja pa še predelovalci avtomobilov (tunerji) bodo kmalu pljunili v roke.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del