Zaradi dramatičnega padca dobička in finančne krize so pri BMW-ju uradno končali projekt izdelave serijske različice dramatičnega koncepta CS.
Športni štirivratni limuzinski kupe, ki bi Bavarcem služil kot protiutež Maseratijevemu Quattroportu in Porschejevi Panameri, po besedah BMW-jevega šefa Norberta Reithoferja ni izpolnil pričakovanj in ga zato ne bodo lansirali.
»Trenutno ne potrebujemo takšne krepitve naše podobe, « je dejal. BMW naj bi se v bližnji prihodnosti bolj posvečal manjšim avtomobilom.
Kot kaže, pa projekt CS sploh ni mrtev, saj je vohunom v BMW-jevem münchenskem razvojnem centru uspelo posneti fotografije prve testne mule. To je seveda sprožilo govorice, da CS morda vendarle bo. Dodatno jih je podžgal testni voznik, ki je predelano BMW-jevo Sedmico hitro odpeljal izpred fotografovega objektiva.
V primerjavi s svežo serijo 7 je CS daljši, širši in nižji, prvič pa so ga v konceptni preobleki predstavili na avtomobilskem salonu v Šanghaju. Dolga streha in majhne steklene površine na boku so značilnost CS-a in kažejo na podobno oblikovalsko smer, kot so jo s CLS-om ubrali pri Mercedes-Benzu. »Toda CS ni ne odrezan ne raztegnjen, « je v Šanghaju povedal Chris Bangle. CS-ov dolg motorni pokrov nakazuje na močan motor. Koncept ima agresivno oblikovan nos z velikima ledvičkama in velikimi odprtinami za zajemanje zraka.
Ob fotografijah mule novega CS-a prilagamo še dve fotoilustraciji, ki sta naš pogled na pravega CS-a, če ga bodo Bavarci izdelali.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere