Ker so se tudi pri BMW-ju odločili za 'downsizing', to je zmanjševanje gibnih prostornin motorjev in dodajanje prisilnega polnjenja, so pri Wiesmannu za modela MF4 in MF5 ostali brez bavarskega petlitrskega desetvaljnega motorja, ki za zdaj še brni v modelih M5 in M6.
Ker ta dva že čakata na naslednika, 4, 4-litrski prisilno polnjen bencinski osemvaljnik, bodo menjali tudi pri BMW-jevem partnerju Wiesmannu, kjer so osredotočeni na izdelavo športnih eksotov.
Wiesmannovi testniki so se s prototipi že zapeljali po sloviti stezi Nordschleife, kjer so nastale tudi te fotografije novega MF5, ki bo imel zelo verjetno okoli 580-'konjski' V8 s pospeškom od 0 do 100 km/h v le štirih sekundah. Najhitrejši Wiesmann vseh časov bo porabil manj goriva, tako zaradi novega, učinkovitejšega motorja kot zaradi manjše teže.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj