Le še nekaj lepilnega traku zakriva prototipe popolnoma novega BMW-ja X1. Najmanjši bavarski X je po konceptu povzel večino oblikovalskih idej.
Prvič bo X1 na ogled jeseni na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, prodajati pa se bo začel že oktobra. V dolžino bo meril okoli 4, 5 metra, v notranjosti bo na 2, 76-metrski medosni razdalji ponujal zatočišče petim potnikom, ki bodo lahko svoje stvari zložili v 420-litrski prtljažnik, povečljiv z zlaganjem zadnje klopi na 1.350 litrov.
Če so naslonjala zadnje klopi povsem pokončna, je osnovni prtljažnik velik okoli 480 litrov. Najcenejši bo xDrive18i, najdražji xDrive28i, v celoti pa bo motorna ponudba sestavljena iz šestih članov: trije bencinski z gibnimi prostorninami dva (dvakrat) in tri litre (šestvaljnik) ter trije dizli (2.0).
Verjetno bo zelo priljubljena 204-'konjska' različica dvolitrskega dizla z okoli 400 Nm navora, največjo hitrostjo 223 kilometrov na uro in 7, 3-sekundnim pospeškom od 0 do 100 kilometrov na uro. V Nemčiji naj bi xDrive23d stal okoli 34 tisočakov.
Vsi drugi, razen xDrive30i in xDrive23d, v katera bodo vgrajevali šeststopenjsko avtomatiko, bodo imeli šeststopenjske ročne menjalnike. BMW-jev pogon xDrive bo moč prenašal na vsa štiri kolesa v običajnem razmerju 30 : 70, ki pa je lahko, če razmere to zahtevajo, tudi 100 : 0 ali 0 : 100.