Prav zanimivo je, da se noben izmed velikih avtomobilskih proizvajalcev, v mislih imamo tiste 'premium znamke', še ni lotil področja, ki ga že nekaj let obvladuje Mazdin roadster MX-5.
Toda v prihodnjih letih se bo v tem razredu marsikaj spremenilo, saj prihaja invazija malih roadsterjev. Mercedes-Benz bo leta 2012 predstavil serijsko različico koncepta SLA, ob približno podobnem času pa se bo v prodajnih salonih predstavil novi BMW Z2.
Mercedesov roadster je manjši brat SLK-ja, BMW-jev novinec pa je korak manj od Z4. Zanimivo, oba nova mala roadsterja bosta imela mehko pomično streho, njuna velika brata pa imata trdo. V Z2 bo prostora le za dva potnika in nekaj malega prtljage.
Pogon bo, seveda, saj gre za BMW-ja, speljan na zadnji kolesni par, pod motornim pokrovom pa naj bi bili le štirivaljni motorji. Osnova bo, kot kaže, 1, 8-litrski bencinski motor s 110 kilovati (150 'konji'), nad njim bo dvolitrski bencinec z več kot 200 'konji', v prisilno polnjeni M-različici pa bo 'vrancev' okoli 300. Obstajala bo tudi hibridna različica.
Tehnično se bo mali Z2 zgledoval po večjem Z4, kar na koncu pomeni tudi menjalnik z dvema sklopkama, aktivni volan in aktivno podvozje z možnostjo izbire med športnim in udobnim načinom vožnje. Z2 bo, kot je veljalo za Z4 prejšnje generacije, na voljo kot kupe in roadster.
Njegova glavna naloga bo sicer užitek v vožnji, a obenem bo Z2 tudi velik vzor učinkovite porabe energije, pri čemer bodo v obdobju izdelave dali velik poudarek lahki gradnji, zaradi katere naj bi se Z-jeva masa gibala okoli tone. V primerjavi z Z4 bo Z2 dosegljiv večji množici, saj bo njegova cena nižja.
Če bi se prodajal danes, bi bila njegova cena verjetno okoli 35 tisočakov. Kot predogled novega Z2 bo služil jeseni predstavljeni koncept, katerega namen bo tudi predstavitev nove generacije sistemov EfficientDynamics. Koncept bo poganjal v zadek vgrajeni 300-'konjski' štirivaljnik, za dodatno moč pa bosta skrbela elektromotorja ob prednjih kolesih.