Novi BMW serije 7 bo predstavljen že septembra v Parizu, njegova vloga pa bo enaka kot pri predhodnikih ? sporočiti svetu nove BMW-jeve oblikovalske smernice in prikazati nova tehnična dognanja tovarne iz Münchna.
Nova Sedmica, ki nosi dve kodni oznaki F01 in F02 (zadnja označuje za okoli 14 centimetrov daljšo izvedenko), bo v primerjavi z aktualno različico, ki je na trgu že od leta 2001 (leta 2005 so jo oblikovno osvežili), daljša in bo dosegla dolžino 5, 1 metra. Med osema bo več prostora kot pri aktualni seriji (najbolj se bodo razlike zaradi dodatnih prostih centimetrov razveselili potniki zadaj), prirastek skupne dolžine pa bo zaradi krajših previsov manjši, kot bi bil sicer.
Nova serija 7 bo imela manj višinskih centimetrov, drastičnemu povečanju mase pa so se Bavarci izognili z lažjimi gradniki. Streha bo tako iz aluminija, kar pomeni tudi nižje težišče. Približevanje k tlom je del politike nove Sedmice, saj ji želijo Nemci vdahniti več mero športnosti, kar potrjujejo tudi na Nürburgringu posnete fotografije prototipa z velikimi odprtinami v pokrovu motorja in maski ? opazili naj bi razvojno različico M7!
Oblikovno bo nova Sedmica bolj športnega videza, a še vedno elegantna in nič kaj manj oči dražeča kot njena predhodnica. Prednji in zadnji del bosta delovala bolj mogočno, boka bosta tudi zaradi nižje strehe bolj dinamična, zadek pa bo harmonično zaključil celoto. Brez odvečnih potez, ki bi lahko zmotile, kot so pri četrti generaciji. Večja revolucija bo v notranjosti, kjer bo odpadla še ena značilnost sedanje Sedmice: prestavna ročica se seli z volana na klasično mesto na sredinski greben med sedeža.
Armaturna plošča bo rahlo usmerjena k vozniku, na njej pa bo kraljeval kar desetpalčni barvni zaslon, katerega grafična zasnova bo skupaj z iDrivom nove generacije (njegov uporabniški vmesnik bo izboljšan in do uporabnika prijaznejši) in možnostmi povezovanja Sedmice z osebnim računalnikom (navigacija Google Maps . . ) dvignila na noge vse ljubitelje avtomobilskih izumov. Pričakujemo še, da bo BMW v novo serijo 7 vgradil tudi sistem samodejnega parkiranja v garažo, z delovanjem katerega nas je bavarska tovarna pred leti že seznanila na dnevu inovacij.
Nova Sedmica bo od aktualne serije prevzela večino motorjev, pod motornim pokrovom pa bo tudi novi 4, 4-litrski biturbo osemvaljnik z močjo 407 ‘konjev’. Motorna ponudba bo segala od šest- do 12-valjnikov, vključevala pa bo tudi hibridne različice, katerih tehniko BMW razvija skupaj z General Motorsom in Mercedes-Benzom. Prvi hibrid se bo pojavil že prihodnje leto, voznikom Sedmice pa naj bi elektromotor zagotavljal za desetino nižjo porabo goriva. Ta mali hibrid naj ne bi omogočal vožnje izključno na električni pogon – za takšno vožnjo bo treba počakati na pravega hibrida ‘two-mode’, ki bo omogočal za petino manj porabljenega goriva.
Bencinski motorji bodo imeli neposreden vbrizg, BMW pa bo turbodizle opremil z armado sistemov, ki zmanjšujejo izpust okolju škodljivih snovi (katalizatorji, filtri trdnih delcev . . ). Za učinkovitejšo porabo energije bodo v novo Sedmico vpeljani programi Efficient Dynamics, potnike bo razvajalo zračno vzmetenje, BMW pa bo v novo serijo 7 vključil še štirikolesni pogon, ki bo zmožen prenašati navor tudi med zadnjima dvema kolesoma. Sedmica sicer ne bo prva na svetu, bo pa med prvimi avtomobili z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Za bavarsko podjetje so ga razvili pri ZF-u.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj