Bo tudi Citroën DS5 uspešnica?

22. 2. 2011
Deli

Pri Citroënu pravijo, da je njihov mali DS3, s katerim so začeli obujati legendarno ime DS, presegel pričakovanja vseh, ki pri francoski tovarni uradno snujejo prodajne načrte. Novi DS4, ki se bo kmalu začel prodajati tudi na slovenskem trgu, naj bi uspeh ponovil. Zgodba novodobnih DS-ov pa se je pri Citroënu šele začela, saj so vohuni na zimskih testiranjih ujeli že tretjega DS-a.

Francozi bodo novinca predstavili na jesenskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu, ko se bo DS5 pokazal brez maske. Oblika daje slutiti, da so pri Citroënu pripravili mešanico enoprostorca, mehkega terenca in limuzine, križanca torej. Viden je zelo širok A-stebriček, ki ima po vzoru Picassov v sredi šipo, kar omogoča dobro preglednost. Zadek bo kombilimuzinski, kar pomeni veliko prostora za prtljago, dolga medosna razdalja – DS5 bo večji avtomobil kot DS4 – pa obljublja tudi veliko prostora za kolena potnikov, katerih glave bi po videnem tudi morale imeti prostora v izobilju.

Po osnovni obliki je zamaskirani prototip novega DS5 precej podoben pred slabimi šestimi leti predstavljenemu konceptu C-SportLongue. DS5 bo imel luksuzno notranjost, saj hoče konkurirati BMW-jem in Audijem, ter drzno zunanjo obliko, ki bo že na daleč sporočala ekskluzivnost. DS5 bo stavil na odlično zvočno izoliranost ter zagotavljal visoko stopnjo udobja.

Pod motornim pokrovom bodo bencinski in dizelski motorji, pogon bo speljan na prednji kolesi, obstajala pa bo tudi štirikolesno gnana različica, natančneje hibrid z dizelskim motorjem, ki bo poganjal prednji kolesi, in z elektromotorjem, ki bo imel nalogo poganjati zadnji kolesni par. Pričakujemo varčevalno tehniko start-stop, majhne vrednosti izpusta škodljivih plinov in majhno porabo goriva. DS5 je zasnovan na enaki platformi kot Peugeot 508.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol