Volkswagen že nekaj časa napoveduje nostalgično obuditev znamenitega Transporterja prve generacije z "ljubkovalnim" vzdevkom Bulli, ki bo menda deloval kar na elektriko.
Vodilni v Volkswagnovem koncernu so namreč sporočili, da se pri Bulliju, ki letos praznuje svojo petinšestdesetletnico, spogledujejo z električnim pogonskim sklopom, saj bo le tako mogoče ohraniti ploski sprednji del in kratke previse pred kolesi, kot jih je imel izvirnik.
Kot je za revijo Auto Express dejal šef razvoja pogonskih sklopov pri Volkswagnu dr. Heinz-Jakob Neusser, bi arhetipsko oblikovno zasnovo iz petdesetih let lahko ohranili le tako, da bi močan elektromotor in električne baterije vgradili v dvojno dno avtomobila. Vgradnja motorja na notranje izgorevanje v zadek bi namreč preveč podražila avtomobil, elektromotor z manjšimi težo in zunanjimi merami pa omogoča bolj gospodarno izrabo Volkswagnove modularne platforme.
Kot je dejal Neusser, pri razvoju Bullijevega naslednika hočejo čim bolj slediti njegovim oblikam, zato se posvečajo predvsem ohranitvi ikonskega stebrička D ter oglato oblikovane kompaktne in okretne karoserije. Volkswagnovi inženirji sicer še niso rešili vseh težav, s katerimi se soočajo pri razvoju Bullijevega naslednika, ko pa se bo to zgodilo, ga bodo vsekakor predstavili javnosti. In kdaj naj bi to bilo: menda v dveh do petih letih.