Delovni Volkswagen Amarok

V letošnjem Avto magazinu številka 14 ste lahko prebrali izkušnje z vožnje Volkswagnovega Amaroka, ki ga bodo v Sloveniji začeli predvidoma prodajati januarja prihodnje leto.

17. 8. 2010

V omenjeni številki Avto magazinu smo zapisali tudi, da bo Volkswagen poleg obstoječe različice z dvema vrstama sedežev in s paroma bočnih vrat predstavil tudi bolj oskubljeno različico z le enim parom vrat, a zato z daljšim kesonom. Takšen pickup Volkwagen že preizkuša, s fotografij prototipov pa je že mogoče razbrati, da bo tovorna površina kesona resnično velika.

Govori se, da naj bi imel Amarok z enojno potniško kabino, torej takšen, kot je beli na fotografijah, največji keson v razredu, kar bo nedvomno še eden od Amarokovih adutov. Amarok z enojno kabino bo imel dva sedeža, čas pa bo pokazal, ali ga bo Volkswagen ponudil v treh različicah pogona – s stalnim in priklopljivim štirikolesnim ter s pogonom na en kolesni par. Tudi Amaroka z enojno kabino bo poganjal dvolitrski turbodizelski motor v dveh različicah moči. Šibkejši, polnjen z enojnim turbopuhalom, bo imel 90 kilovatov, močnejši biturbodizelski pa 120 kilovatov.