V Stuttgartu (Mercedes-Benz) in Ingolstadtu (Audi) se že pripravljajo na novo generacijo kabrioletov, ki bodo namenjeni premožnejšim kupcem in bodo v dobi rastoče ponudbe kupe-kabrioletov odgovor na povpraševanje po klasičnih mehkih strehah.
Trojček novih, BMW-jeva serija 3 Cabrio, Audi A5 Cabrio in Mercedes-Benz CLK Cabrio, bo v prihodnosti, ko bodo cene goriv še višje, omejitve v vožnji pa še strožje, skrbel, da bomo zemljani še naprej uživali v vožnji. Odlična vodljivost in tehnična izpopolnjenost bosta spremljevalki platnenih streh. Kot prvi se bo že proti koncu leta 2008 pojavil Audi A5 Cabrio, prihodnje leto pa mu bo sledila še različica Mercedes-Benza CLK z mehko streho. Adut s trikratko zvezdo bo nosil nov Mercedesov obraz s štirimi ločenimi prednjimi lučmi.
Tehnika bo usmerjena tudi v varčevanje z gorivom, zato pričakujte električni servo, gume z manjšim uporom, s pomičnimi loputicami prilagodljivo prednjo masko (ko bo potrebno dodatno hlajenje, se bodo loputice odprle, sicer bodo zaprte skrbele za boljšo aerodinamiko), sistem start-stop in regeneracijo zavorne energije. Tehnično bo novi CLK zelo soroden novemu razredu C, kar pomeni dobro podvozje in široko paleto motorne izbire. CLK 220 CDI bo po novem zmogel 170 'konjev', CLK 320 CDI 245, pri bencinarjih pa bo verjetno največ zanimanja za nov dvolitrski agregat z neposrednim vbrizgom in več kot 200 'konji'. Seveda šestvaljne in osemvaljne ponudbe ne bo manjkalo. Med tehničnimi priboljški v kabini bo CLK Cabrio po SL-u in SLK-ju podedoval sistem Airscarf, ki v hladnih 'zgoraj brez' avanturah skrbi za gretje vratov prednjih potnikov.
Medtem ko CLK-ja kabriolet pričakujemo prihodnje leto, bo Audi še letos predstavil 'zgoraj brez' različico popularnega kupeja A5. Tudi ta bo imel mehko zložljivo streho, prostora v njem pa bo približno toliko kot pri kupeju, kar pomeni, da se bodo lahko peljali štirje potniki. Vstopni model v svet A5 Cabria naj bi bil 1.8 TFSI s 160 'konji', sledila bosta dvolitrski turbo FSI in 3.2 FSI. Audijevi kupci bodo pri nekaterih modelih lahko izbrali tudi štirikolesni pogon, ki ga Mercedes-Benz za CLK-ja ne bo ponujal. Na turbodizelski strani bodo A5 Cabria gnali 2.0 TDI, 2.7 TDI in 3.0 TDI. Prihodnje leto bo prišla še najzmogljivejša različica S5 Cabrio, ki pa ne bo imela pod motornim pokrovom V8, kot ga ima trenutno kupe S5, ampak nov 3.0 V6 TFSI z več kot 300 'konji'. Čez dobro leto dni bo ta motor dobil tudi kupejevski S5. Eden izmed sladkorčkov novega A5 Cabria bo brez dvoma nov sedemstopenjski menjalnik z dvema sklopkama.