Električni Volkswagen XL1 preizkušajo v snegu

Na severu je kot kaže te dni kar vroče, vsaj če sodimo po število posnetkov, ki jih posnamejo avtomobilski vohuni. Tokrat so ujeli prototipnega Volkswagna s porabo 0,9 litra dizelskega goriva na sto kilometrov.

Električni Volkswagen XL1 preizkušajo v snegu (foto: Automedia) Automedia
23. 3. 2012

Električni Volkswagen XL1 preizkušajo v snegu

XL1 je ekološko naravnan avtomobil s turbodizelskim dvovaljnim motorjem, ki ima le 800 kubičnih centimetrov prostornine. Po navedbah Volkswagna naj bi na 100 kilometrov porabil le 0,9 litra dizelskega goriva in ob tem na kilometer izpustil le 24 gramov CO2.

Nič čudnega, saj pripravljen na vožnjo tehta 795 kilogremov in ima količnik zračnega upora 0,186. Po dolžini in širini (3.970 x 1.682 milimetorv) ga lahko primerjamo z modelom Polo, le precej nižji je z le 1,184 metra višine.

Turbodizlu s 47 'konji' in 121 njutonmetri pomaga električni motor s 27 'konji' in stotimi njutonmetri. Ta lahko deluje tudi ločeno in tako le na elektriko potnike pelje 35 kilometrov daleč. Menjalnik je DSG. Zmogljivosti sploh niso slabe: končna hitrost znaša 158 km/h, pospešek do stotke pa 11,9 sekunde.

V prodajo naj bi prišel že leta 2013!