Ferrari LaFerrari je trenutno eden od najbolj zaželenih superšportnikov, od njegove predstavitve pa je minilo le dobro leto. A to še ne pomeni, da nekateri že ne razmišljajo o njegovem nasledniku.
Adriano Raeli je avtomobilski oblikovalec, ki je študiral v ZDA, njegova vizija z imenom F80 pa bi lahko zlahka prišla tudi iz Ferrarijevega oblikovalskega in tehničnega oddelka. Sprednji del avtomobila je mešanica potez Enza in LaFerrarija, zadaj dominirata veliko krilo in difuzor.
A bistvo 2,1 metra širokega in 4,76 metra dolgega koncepta, ki seveda obstaja le v virtualnem svetu, je pogonski sklop. 800-'konjski' (588 kW) 6,3-litrski V12 in 163-'konjski' elektromotor bi se morala umakniti manjšemu, a zmogljivejšemu pogonskemu sklopu: V osemvaljnik, podprt z dvema turbinama (zakaj pa ne, tudi 458M, ki ga bodo predstavili v Parizu, bo imel turbo osemvaljnik s kar 673 'konji') bi zmogel okoli 900, elektromotor pa še 300 'konjev'. Glede na to, da Raeli pravi, da bi vse skupaj tehtalo le okoli 800 kilogramov, njegova napoved o 2,2-sekundnem pospešku sploh ni nerealna.