Ferrari za vsak dan

Od takrat, ko smo nazadnje pisali o novem Ferrarijevem Dinu (model bo verjetno drugače poimenovan), so na dan prišle nove podrobnosti. V Maranellu pripravljajo manjši GT-ju podoben 2+2 kupe z motorjem spredaj in menjalnikom na zadnji osi (transaxle), ki bo cenovno blizu (a malce cenejši) F430, po velikosti pa bo najmanjši Ferrari.

17. 11. 2007

Projekt, poimenovan s kodnim imenom F149, bo imel vgrajen 4, 3-litrski osemvaljnik, verjetno celo z napovedanim neposrednim vbrizgom goriva (pripravljajo ga v sodelovanju s podjetjem Bosch, ki je Audiju pomagalo do znamenitih FSI-motorjev). Po tej formuli bi Ferrarijev novinec zmogel okoli 450 ‘konjev’, ki se bodo v zadnja kolesa prenašala prek iz F1 prenesenega hitrega sekvenčnega menjalnika. Temeljito predelani V8 je del Ferrarijevega programa zmanjševanja izpustov škodljivih snovi (do leta 2015 nameravajo zmanjšati povprečen izpust CO2 na prevožen kilometer s 400 na 250 gramov).

Novi Dino bo najbolj vsakdanji izmed Ferrarijev, predvsem pa bo bolj praktičen kot F430. Imel bo sredinsko nameščen motor in bo okretnejši od 599 GTB Fiorana ter 612 Scagliettija z velikim 12-valjnikom. F149 bo imel vgrajeno F1-tehniko, s čimer bo postal najmanjši cestni Ferrari s tovrstno tehnologijo. Po nekaterih podatkih naj bi se F149 v serijski podobi pojavil že prihodnje leto. Uradnih informacij še ni, so le prototipi, ki so na pogled podobni 599 GTB-ju, a pozorno oko, vajeno ocenjevanja mer, hitro ugotovi, da je prototip manjši kot pravi GTB, kar potrjujejo tudi nekoliko ‘prazni’ blatniki. Fotografijama predelanega GTB-ja, posnetima na slavni stezi Nordschleife, prilagamo še dve ilustraciji, kakšen bi lahko bil novi F149, ki po vsej verjetnosti ne bo Dino.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri