Hyundaijev CC

19. 1. 2009
Deli

Ne, Korejci ne pripravljajo kupe-kabrioleta, ampak se nameravajo podati v vode štirivratnih kupejev in skakati v zelje Passatu CC ter prihajajočemu kupejevskemu Mondeu.

Da je novi i40, ki bo imensko in velikostno sledil i10, i20 in i30, že narejen, dokazujejo vohunski posnetki zamaskiranih prototipov. Korejci očitno še ne želijo, da bi javnost videla njihov adut, za katerega pravijo, da bo Hyundai, ki ga ne boste kupili le zaradi ugodne cene, ampak si ga boste naravnost zaželeli. Tako lep naj bi bil.

Kakšen bi bil lahko korejski štirivratni kupe, ki bo iz ponudbe odplaknil nič kaj pretresljivo Sonato? Kupejevsko zasnovani bok je pri zamaskiranem prototipu jasno viden, prav tako dokaj položna zadnja šipa in izrazita motorna maska, ki so jo maskerji zelo verjetno oblepili in skrili kromane letvice. Model i40 naj bi nastal na povsem novi platformi, s klasično spredaj nameščenim motorjem in prednjim pogonom, na kateri naj bi nastala še kombijevska različica. Da lahko Hyundai naredi tudi drzno oblikovan avtomobil, so Korejci dokazali z novim (ameriškim) kupejem Genesis, na novega evropskega zastavonošo pa namignili s konceptom Genus, po katerem so novi Hyundaii (na primer i30) povzeli nekaj oblikovalskih idej.

Genusa so poganjala vsa štiri kolesa, njegove mere pa so znašale 4.750 milimetrov v dolžino, 1.565 milimetrov v višino in 1.870 milimetrov v višino. Kar pravšnje tudi za štirivratni kupe, mar ne? V novem i40 pričakujte izboljšane 1, 6-litrske ter dvolitrske dizelske in bencinske motorje Hyundaia i30 in nov dvolitrski turbodizel z okoli 185 'konji'. V prodajnih salonih i40 pričakujemo leta 2010.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol