V Združenih državah Amerike že predstavljeni naslednik Hyundaieve Sonate, ki se bo v Evropi imenoval i40, bo na večini trgov stare celine na prodaj prihodnje leto, leta 2011 pa bodo Korejci evropski srednji avtomobilski trg napadli tudi s kombijem.
Limuzini in kombiju, ki so ga vohuni že ujeli na testiranjih, naj bi se čez dve leti pridružil štirivratni kupejevski model, tekmec Volkswagnovega Passata CC. Oblikovno naj bi ta štirisedi model izhajal iz koncepta i-flow, ki so ga pri Hyundaiu že kazali na evropskih avtomobilskih salonih. Tako kot kombi naj bi limuzinski i40 črpal moč iz 1, 7-, 2, 0- in 2, 2-litrskih dizelskih agregatov moči vse do 170 'konjev', bencinske navdušence pa bosta zadovoljevala 1, 6-litrski in 2, 0-litrski motor. Oba bosta štirivaljna, agregatom pa bo lahko delal družbo šeststopenjski ročni ali samodejni menjalnik. Prototip kombijevskega i40 kaže hitro spuščajočo se strešno linijo, kar odkriva, da so oblikovalci tega modela žrtvovali nekaj notranjega prostora za dinamičnejši videz. Vseeno bo kombijevski i40 model, ki ga Hyundai še ni imel v svojih vrstah, s tem pa naj bi odžrli kupce predvsem konkurenčnim modelom. Na fotografijah je opaziti odprta voznikova vrata, ki dajejo slutiti, da bo notranjost i40 kakovostnejša kot pri Sonati, vsaj kar se izbire materialov tiče. Mimogrede: ameriška Sonata, iz katere bo izhajala evropska (drugačen videz, drugačne nastavitve vzmetenja . . ), meri 4, 8 x 1, 8 x 1, 47 metra, ob 2, 8 metra dolgi medosni razdalji.