Odhajajočega Jaguarja S-Type smo poznali kot limuzino, ki ni izpolnila pričakovanj. Naslednik XF je bolj dinamično oblikovan, bolj všečen in tehnično bolje podprt.
Prva zanimanja zanj kažejo, da so z njim jaguarjevci zadeli v polno, zato ne čudi, da razmišljajo o širitvi modelne palete še na druge različice. Prve znanilce prihodnjih sprememb so vohunski fotografi zalotili v ameriški Dolini smrti, kjer so Jaguarjevi inženirji preizkušali najbolj zmogljivega XF-a z oznako R. Športnika so sicer spretno skrili pod karoserijo S-Typa, a velike zavore in dvojni izpušni konici sta razkrili pravo identiteto zamaskiranega prototipa. Najzmogljivejši XF-R bo moč verjetno črpal iz 4, 2-litrskega osemvaljnika oblike V.
Z njim se bo postavil po robu BMW-ju M5, Audiju RS6 in podobnim. Tudi RS6 Avantu, saj pri Jaguarju razmišljajo še o kombijevski različici njihovega novega modela. Ne bodo se pa ustavili le pri zelo dinamično oblikovanem družinskem avtomobilu, serija naj bi se namreč razširila še na dvovratni kabriolet z mehko elektronsko pomično streho. Vse druge različice bodo po limuzinskem XF-u podedovale luksuzno notranjost z odličnim avdiosistemom, zaslon, ki je občutljiv za dotik, in rdeč gumb za zagon motorja.
Sekvenčni menjalnik izvira iz novega XK-ja, prestave pa se menjajo z ročico na volanskem obroču. Voznik ima na izbiro več nastavitev delovanja menjalnika, med drugim tudi zimsko in dinamično. Motorjev, če odmislimo tistega v R-u, je za paleto XF-ov dovolj ? od 2, 7-litrskega V6 biturbodizla z močjo 207 ‘konjev’ do bencinskih 3.0 V6 z 238 ‘konji’ in dveh različic 4, 2-litrskega V8 (298 in 416 ‘konjev’).
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del