M1 ali 135si?

Po Nürburgringu se je spomladi 2010 začel voziti zelo zanimiv BMW serije 1 kupe. Zamaskiran je skrival natančnejšo podobo sprednjega odbijača in zadka, a velika kolesa v povsem polnih blatnikih, nizko presečne gume, nižja in širša karoserija in zelo športna vožnja so takoj sprožila ugibanja. Je to tisti M1, ki ga vsi BMW-jevci že komaj čakajo?

28. 5. 2010

Kaj pa, če ne bo M1 in gre za nabrušeno različico 135i, imenovano 135si? Karkoli se bo že izleglo iz tega športnika, bo za športne sladokusce. Največkrat se omenja, da bo 135i shujšal, pridobil moč, ob tem pa bo izboljšano tudi podvozje. Prisilno polnjeni vrstni šestvaljnik gibne prostornine tri litre bo imel najmanj 325 'konjev' ali celo 350, 'njutnov' naj bi bilo 450. Tehnični sladkorčki bodo tudi dvosklopčni menjalnik s sedmimi stopnjami in startni program ter pospešek od 0 do 100 km/h v približno petih sekundah in pol. Kay Segler, BMW-jeva divizija M, namiguje, da bo ta stroj M1.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri