Te dni se v naše prodajne salone vozi najmanjši Mercedes-Benzov mehki terenec, ki pa mu bo čez nekaj let naziv najmlajšega (in takrat tudi najnovejšega) odvzel prihajajoči še manjši BLK.
Medtem ko povpraševanje po velikih, energijsko in prostorsko potratnih SUV-ih počasi pojenja, smo priča pravemu navalu v nižjih kategorijah, kjer bo v prihodnjih letih še večja gneča. Tu se bodo udarile tudi 'premium' znamke: Audi s Q3, BMW z X1 in Mercedes-Benz z BLK.
Mali MB-jev SUV bo narejen na osnovi novega, za okoli 100 milimetrov podaljšanega razreda B (kot pove že njegovo ime), po vsej verjetnosti pa ga bosta poganjala oba kolesna para. Poleg nove generacije razreda B bo čez nekaj let MB na trg poslal tudi povsem novega A-ja.
Kompaktnega BLK-ja pričakujemo v prodajnih salonih v letu 2011, kjer se bo predstavljal s široko paleto bencinskih in dizelskih štirivaljnikov z neposrednim vbrizgom goriva. V motorni paleti bosta tudi nova 1, 6-litrski in 2, 2-litrski motor, sicer pa bodo MB-jevci agregate pobrali iz razreda C. Obstaja tudi velika verjetnost, da se bo BLK v nekaterih različicah prodajal tudi s pogonom na le prednji kolesi, kar pa že namiguje, da nova A in B ne bosta imela tako imenovane sendvič zgradbe z dvojnim dnom, saj naj bi bilo izdelovanje takšne zasnove predrago in prezapleteno.
Za Mercedes-Benz pozitivna stran prehoda na novo zasnovo brez kompleksne zgradbe motorja in menjalnika je karoserijska pestrost, ki jo omogoča nova platforma, na kateri bodo lahko Nemci gradili številčno bogatejše modele, kar dokazuje tudi trenutno neobstoječi BLK. Najprej naj bi debitiral novi kupejevski B.