Odgovor Ingolstadta na povečevanje povpraševanja o velikih kupejih se bo imenoval A7 in že prihodnje leto naj bi na avtomobilskem salonu v New Yorku videli prvi prototip.
Vohuni so testne mule že ujeli. Marsikateri nepoznavalec bi najprej pomislil, da je avtomobil na fotografi jah čisto navadni A8, malce podrobnejši pogled pa razkrije, da je prednji del temnega prototipa povzet po A6, da je pokrov (A8) prtljažnika krajši, pokrovček posode za gorivo na napačnem mestu, da spodnji del odbijača skriva nov izpušni sistem . . To so torej dokazi, da se nekaj dogaja! A7 bo po velikosti umeščen med A6 in A8, po tehnični plati pa bo novinec bližje novemu A6. Nov bo krmilni mehanizem, vpetje bo večvodilno.
Quattro seveda ne bo manjkal, z njim pa se bodo kupci znebili podkrmarjenja, ki je bilo Audijev zaščitni znak kar nekaj let. Na seznamu opreme bo tudi zračno vzmetenje. Motorna izbira Audijevih polic je že zdaj pestra, zato pod motornim pokrovom A7 pričakujemo bencinske 3.0 V6, 4.2 V8 FSI in Lamborghinijev V10 (prisilno polnjeni različici bosta gnali S7 in RS7) ter najnovejša turbodizla, 3.0 V6 in 4.2 V8 TDI.
Ker bo Audi v A7 vgrajeval vrhunske sisteme, pričakujte, da bo štirivratni kupe opremljen še s tempomatom, ki sam vzdržuje razdaljo, in novo generacijo uporabniškega vmesnika MMI, ki bo imel tudi možnost govornega upravljanja.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere