Pri Mercedes-Benzu bodo prihodnje leto s predstavitvama novega CLK-ja in razreda E uporabili nov oblikovalski jezik, ki bo avtomobilom s trikrako zvezdo nadel nov prepoznaven obraz z dvema paroma prednjih luči.
Nov obraz za nov začetek, bi lahko dejali, saj je aktualna generacija Mercedes-Benzovega E-ja leta 2002 startala vse prej kot uspešno. Najprej težave z elektroniko, potem pa so zaradi zavornega SBC-ja doživeli celo enega največjih vpoklicev pri Daimlerju. Zaradi teh težav je bila načeta podoba razreda E, ki se bo prihodnje leto, verjetno že na marčevskem avtomobilskem salonu v Ženevi, predstavil s povsem novo podobo.
Okoli klasične Mercedes-Benzove maske bodo štiri ostro zarezane luči. Oblika bo še naprej elegantna, a bolj dinamična, za kar bodo 'krive' tudi zadnje (LED) luči, prav tako nove in oblikovno oddaljene od sedanjih. Športnost zahtevata prihajajoča novinca BMW 5 in Audi A6, dokazi, da bo tudi novi E bolj dinamično oblikovan, pa so tudi na vohunskih fotografijah s testiranj.
Novi E bo napredoval tako na tehničnem področju kot na področjih, varnosti in udobja. E bo kupce prihodnje leto razvajal tudi s kopico sistemov, ki lajšajo vožnjo. Samodejno bo uravnaval vožnjo po voznem pasu (če bo voznik zapeljal z voznega pasu, bo E na to opozoril z vibracijami na volanu, če ne bo odziva, pa bo sam prevzel nadzor in z uporabo ESP-ja postavil avtomobil na pravo pot), med vožnjo in parkiranjem bo v pomoč armadica kamer (tudi za pokritje mrtvih kotov), v E-ju pa naj bi se po novem znašla tudi dva sistema, ki smo ju do sedaj pogosteje srečevali pri konkurenčnem BMW-ju: 'head-up' zaslon in pomoč za vožnjo ponoči (debitirala bo nova generacija, ki prebira tudi prometne znake).
Za višjo raven udobja bo med drugim skrbel Harman Beckerjev večpredstavnostni sistem z zvokom Dollby Digital 5.1, navigacija bo podobna kot v C-ju, a s fiksnim barvnim zaslonom, torej brez pomične rešitve kot v najmanjši 'Benzovi' limuzini. Uporabniški vmesnik bo nekakšna kombinacija med tistima v razredih C in S. Iz C-ja so inženirji vzeli tudi sistem prilagodljivega blaženja, ki so ga v E-ju še dodelali in se pri tem odrekli dražjemu podvozju Mercedes-Benza S.
Napoved je takšna, da razred E v nekaterih kategorijah sprva še ne bo na ravni nekaterih najhujših tekmecev: primer je pomanjkanje bencinskih motorjev z neposrednim vbrizgom, saj naj bi sprva E imel le tistega v E 350 CGI. Tudi z Efficient Dynamicsom je BMW korak naprej, saj v Stuttgartu nameravajo E-je s sistemom start-stop opremljati šele od leta 2010. Pride pa hibridni E v obliki E 300 Bluetec Hybrida (dizelski trilitrski V6 z 224 'konji' in 15-kilovatni elektromotor).
Motorna paleta bo sprva v večinski meri povzeta po aktualni generaciji E-ja (z dodelavami), leta 2011 prihaja nova generacija šestvaljnikov, leto kasneje pa še prenova osemvaljnikov. Med motorno ponudbo bo verjetno najzanimivejši 2, 2-litrski 204-'konjski' dizelski štirivaljnik. V novem E-ju naj bi največ pridobili potniki na zadnji klopi, saj bo Mercedes-Benzov razred zrasel s 4, 85 metra na 4, 92 metra.
Za azijski trg, kjer gre od velike trojice Audi-BMW-Mercedes-Benz najbolje Ingolstadtu, bo Daimler po vzoru štirih krogov pripravil še za 20 centimetrov podaljšano različico. Po ženevski limuzini bo jeseni na domačem avtomobilskem salonu v Frankfurtu Daimler predstavil tudi kombijevsko različico E-ja, imenovano T.