V druščini prototipov serijskih avtomobilov jutrišnjega dne se je pojavila tudi nova generacija Mercedes-Benzovega razreda B.
Povsem nova serija W246, ki se bo pojavila na cestah jeseni 2011, bo očitno obdržala 'sendvič' zasnovo dvojnega dna in bo ob modelu A edini Mercedes-Benz s pogonom na sprednji kolesi, čeprav naj bi ponudba doplačilne opreme končno dopuščala tudi možnost izbire štirikolesnega pogona.
Posebnost bo posamično vpetje zadnjih koles. Motorji bodo še naprej vgrajeni spredaj prečno, večinoma pa bodo prisilno polnjeni (bencinski 1.6 in 2.0, dizelski 1.8 in 2.2). Novi B bo imel tudi sedemstopenjski menjalnik z dvema sklopkama (zamenjal bo klasični samodejni menjalnik, sicer bo v serijski ponudbi šeststopenjski ročni menjalnik), tehnologijo start-stop in hibridno tehniko. V majhni seriji naj bi izšla tudi različica s pogonom na gorivne celice.
Čeprav so testni prototipi še vedno močno zamaskirani, je razvidno, da se bo v novem B-ju sedelo nižje kot v aktualni generaciji, ki je v primerjavi z novo videti precej višja. Novi B bo očitno pridobil nekaj dodatnih centimetrov, ki bodo šli tudi med osi. V dolžino naj bi meril nekaj manj kot 4, 4 metra (zdaj 4.270 mm), bo pa tudi širši, a nižji: 1, 5 metra proti zdajšnjim 1, 6 metra. Prtljažnik naj bi bil manjši, posoda za gorivo pa večja. Oblikovno bo novi MB izhajal iz koncepta BlueZero. Poleg kombilimuzinskega B-ja bosta v družini razreda B obstajala še SUV BLK in kupejevska različica.
Plan B
Kombilimuzina B 2011
BLS kupe 2013
BLK SUV 2013
Motorji za B
180 CGI 90 kW
200 CGI 115 kW
220 CGI 150 kW
180 CDI 80 kW
200 CDI 100 kW
220 CDI 125 kW