Nove Merive, s katero so pri Oplu že lansko zimo opravljali testiranja na mrzlem severu Evrope, zdaj že nekaj časa ni zaslediti na vohunskih fotografijah. Razloga sta dva. Testiranje novega Oplovega modela se bliža h koncu, Nemci pa tudi varčujejo s sredstvi in se trenutno osredotočajo na (verjetno) frankfurtsko predstavitev nove Astre.
Začetek prodaje nove generacije Oplovega malega enoprostorca so prav zaradi hitenja z Astro prestavili na leto 2010. Osnovne oblikovalske poteze nove Merive so znane že od lani, ko je Opel novinko napovedal s konceptom. Ta je imel v drugi vrsti nasproti odpirajoča se vrata, podrobnejši pogled vohunskih fotografij pa razkriva, da bo imela podobna, nekonvencionalno odpirajoča se vrata (spreglejte nespretno nameščene vratne kljuke, ki so tam le za to, da bi zavajale) tudi serijska različica. B-stebrička ne bosta odpadla.
V nasprotju z Mazdo8 in Minijem Clubmanom se bodo pri novi Merivi druga vrata lahko odprla neodvisno od prvih. Poleg všečne oblike bo imela Meriva v boju z vse večjo konkurenco (zadnji med tekmeci je novi Citroën C3 Picasso) tudi vzdolžno pomično zadnjo klop, ki se bo lahko pogreznila v ravno dno. Dostop do zadnjih vrat bo preprost tudi zaradi 90-stopinjskega kota odpiranja vrat.
Potniki bodo imeli zaradi podaljšanega medosja več prostora za noge (zaradi dodatnih 10 mm bo med osema približno 2.640 mm prostora), zaradi oddaljevanja od Agile in Corse pa bo nova generacija Merive tudi zrasla. V dolžino bo merila okoli 4, 2 metra, v širino bo presegla 1, 7 metra, višina pa bo nekoliko manjša, a še vedno nad 1, 6 metra.
Merivo bosta še naprej poganjali prednji kolesi, ki bosta črpali moč tudi iz novih motorjev. Med novostmi naj bi se znašla litrski bencinski trivaljnik z okoli 51 kilovati (70 'konjev') in 1, 2-litrski brat s štirimi valji ter 66 in 81 kilovati (90 in 110 'konjev').
V igri je še novi prisilno polnjeni 1, 4-litrski strojček z okoli 130 'konji', iz njega pa bodo zelo verjetno – kot pri Seatu z Ibizo Cupro – naredili tudi motor za različico OPC (kakšna bi bila lahko videti, prikazujemo z modro obarvano Merivo). Pri turbodizlih bo večina bremena padla na 1, 3-litrski CDTi s 66 in 88 kilovati (90 in 110 'konjev').
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del