Kaj odgovori Minijev oblikovalec, ko ga radoveden novinar vpraša, kaj naredi voznik, navajen radosti pri vožnji malega gokarta Cooperja (S), ko se njegova družina poveča za člana ali dva in je tudi Clubman odločno premajhen?
Kupi novega Crossmana, kot iz topa izstreli oblikovalec, ki je prepričan, da bo dobre štiri metre dolgi Mini (4, 07 metra bo meril najdaljši Mini) povsem zadosten za družinske potrebe, a hkrati ne bo izgubil imidža odlično vodljivega in zelo zabavnega avtomobila za vožnjo – kljub višji oddaljenosti karoserije od tal.
Crossmana so testirali na severu Evrope in z masko poskušali skriti klasična vrata druge sedežne vrste in navzgor odpirajoča se vrata prtljažnika. Pri vratih prtljažnika sicer obstaja možnost, da se bodo odpirala dvokrilno. Trenutno se še dogovarjajo, ali v drugo vrsto potisniti dva ali tri sedeže.
'Terenski' Mini bo štirikolesno gnan, njegovi motorji pa bodo pokrivali razpon moči od 118 do 206 kilovatov (160 do 280 'konjev'). Na fotografijah so jasno vidne Minijeve poteze: stranska ogledalca, maska hladilnika, ravna streha in v kokpitu merilnik motornih vrtljajev.
Novi Mini bo na prodaj leta 2010. Da ne bo nič prepuščeno naključju in da bo tudi najnovejši Mini čistokrvni Mini, kar pomeni zabavo in popoln užitek v vožnji, tehniko Crossmana pilijo na zahtevni stezi Nordschleife. Crossmana bodo poganjala vsa štiri kolesa, kot prvega Minija pa ga bodo izdelovali zunaj Velike Britanije – pri Magna Steyrju v Avstriji.