Mogoče je z leti zadeva že malce utonila v pozabo, ampak Elon Musk, ustanovitelj in šef podjetja Tesla Motors, je svoj načrt izpopolnitve modelske ponudbe označil prav s temi štirimi znaki – S3XY.
Najprej je zato Tesla v svoj program uvrstil model S, zdaj že več kot leto dni dobavlja tudi model X. Za prihodnji julij je že najavljen model 3, njegova oznaka pa je zrcalna slika črke E. Te namreč Musk ni mogel uporabiti za oznako svojega avtomobila, ker jo je že prej kot svojo oznako zaščitil Ford. Ostaja torej še model Y. Prav v zadnjih dneh lahko iz nekaterih Muskovih čivkov preberemo, da bo šel v serijsko izdelavo do leta 2020 oziroma da bo uradno predstavljen konec leta 2019. Ve pa se tudi, da bo, podobno kot model 3 v primerjavi z modelom S, Y nekakšna pomanjšana in predvsem poenostavljena izdaja modela X.
Začetne težave odpravljene
Musk in njegovi so imeli z začetkom serijske izdelave modela X kar precej nepredvidenih težav. Zdaj vse kaže, da so jih večino odpravili. Začetnih težav niso niti mogli skriti, saj je to pomenilo veliko počasnejšo dobavo kupcem, in zdi se, da tudi povpraševanje ni takšno, kot so ga pričakovali pri Tesli. Kupci za takšne avtomobile so še posebej zahtevni, saj je treba za model X odšteti najmanj 82.500 dolarjev.
"Le" kilometer in pol žičnih povezav
Model Y bo namenjen tistim, ki nimajo namena plačati takšnih velikih vsot za vstop v električno avtomobilsko poglavje, podobno kot je to tudi s tistimi za model 3. Musk je v enem od svojih čivkov prav tako že napisal, da je bil velik norec, ker je dovolil, da je bil X preveč zapleten (tudi zaradi zadnjih krilnih vrat in zapletenosti zadnjih dveh sedežev). Model Y bo imel podoben videz kot vsi trije dosedanji Teslini električni avtomobili. Po podatkih, ki so jih že predstavili, pa naj bi bil model Y zasnovan na drugačni platformi kot model 3. Musk je že povedal, da bodo zanj poskušali najti veliko več učinkovitih rešitev. Govoril je tudi o zmanjšanju dolžine uporabljenih žičnih povezav. Povedal je, da so jih pri modelu S vgradili za okoli tri kilometre, model 3 jih bo imel zgolj polovico tistega iz S, pri Y pa bodo poskušali uporabiti le še za kakšnih 100 metrov žičnih povezav.
Poleg tega bodo posodobili še nekaj pomembnejših stvari pod pločevino. Ko bodo v dobrem mesecu predstavili podrobnosti modela 3, bo znano, s kakšnimi baterijskimi ter električnimi pogonskimi deli bo postregel novi model 3. To pa bo izhodišče tudi za poznejšega Y. Pri tem je najbrž veliko odvisno tudi od Tesline giga tovarne baterij, ki jo postavljajo v okolici Nevade in bi pravzaprav morala začeti kmalu delovati, saj naj bi bila glavni dobavitelj