Najboljši Lamborghini vseh časov

Italijanski Lamborghini že pospešeno testira naslednika aktualnega Murcielaga, pri katerem se na veliko veselje ljubiteljev velikih motorjev ne bodo odrekli 12 valjem. Novinec ima jasno nalogo: ustoličiti znamko na vrhu razreda superšportnikov.

25. 5. 2010

Njegova karoserija bo sestavljena iz ogljikovih vlaken, kar bo skrbelo za izredno majhno maso tega štirikolesno gnanega lepotca, pod motornim pokrovom katerega bo sedemlitrski bencinski 12-valjnik z močjo več kot 700 'konjev'.

Agregat bo zagotavljal največjo hitrost več kot 300 kilometrov na uro in pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v vsega treh sekundah. Moč naj bi se na kolesa tega okoli tone in pol težkega stroja prenašala prek sedemstopenjskega robotiziranega ročnega menjalnika ali enakostopenjskega sekvenčnega menjalnika. Ročnega Italijani naj ne bi ponujali.

Oblikovno bo novi Lamborghini klasični Lambo, čeprav je nastal na praznem listu papirja in tudi ob pomoči univerze v Washingtonu, kjer so skupaj z razvojnim laboratorijem poskrbeli za ustrezno varnostno opremo. Ob novem motorju in izpopolnjenem štirikolesnem pogonu bo imel naslednik Murcielaga precej izboljšano tudi preostalo tehniko.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri