Zdaj res ni več skrivnost, da prihaja novi najmanjši Audijev SUV, saj so že v Ingolstadtu napovedali, da ga bodo izdelovali v Seatovi španski tovarni v Matorellu. Mimogrede, Q7 izdelujejo v Bratislavi, Q5 pa v Ingolstadtu.
Jasno je že tudi, da Q3 prihaja na trg leta 2011, saj ga bodo takrat v tovarni z letno kapaciteto 80 tisoč primerkov, v katero so vložili okoli 300 milijonov evrov, tudi pričeli izdelovati.
Novi Q3 naj bi bil tekmec novemu BMW-ju X1, kar pomeni pet sedežev, pet vrat, možnost sprednjega ali vsekolesnega pogona ter zunanjo dolžino do 4, 5 metra. Verjetno bo meril okoli 4, 4 metra, saj je njegov oblikovni predhodnik, na avtomobilskem salonu v Šanghaju pred dvema letoma predstavljeni Cross Coupe Quattro, dolg 4, 38 metra.
Tehnično bo Q3 izhajal iz enake platforme, kot služi Volkswagnovemu Golfu, na kateri je nastal tudi Volkswagnov terenec Tiguan in iz katere bo izhajal tudi prihajajoči Seatov SUV Tribu.
Audijev najmanjši terenec se bo od hišne konkurence oddaljil po bolj premium zasnovi, ki bo seveda prinesla višjo ceno, a tudi prestižnejšo notranjost. Večina tehnike je že znane, saj se že vozi naokoli: sedemstopenjski menjalnik z dvema sklopkama, imenovan DSG, in dvolitrski motor TFSI z okoli 211 'konji', ki bo v bolj nabrušeni različici postregel z okoli 280 'konjiči'.
Med dizelskimi motorji bo glavnino kupcev pobral 2.0 TDI v več različicah moči (tudi z več kot 200 'konji'), vsekakor pa pričakujemo, da se, vsaj sprva, pod motornim pokrovom ne bo pojavil šestvaljnik.