Kriza gor ali dol, Volkswagen nadaljuje svoj program, ki bo v prihodnjih letih prinesel popolnoma novega Sharana, ki ga velike družine čakajo že skoraj desetletje. V Wolfsburgu pravijo, da morajo biti njihovi avtomobili prestižnejši od konkurence in hkrati cenovno primerljivi.
Od novega Sharana lahko torej veliko pričakujemo, saj bo tehnično, oblikovno in kakovostno precej napredoval od že davnega leta 1995 predstavljene aktualne generacije, ki so jo pri VW-ju sicer pomlajevali, a v primerjavi s tekmeci Sharan ni več med najboljšimi. Ford, ki je izdeloval Sharanovega tesnega sorodnika Galaxyja, je pred leti z novo generacijo krenil svojo pot.
Novi Sharan bo nekoliko zrasel, omogočal bo prevoz od petim do sedmim osebam, odvisno od konfiguracije sedeža pa bo prtljažnik segal od okoli 260 do 300 litrov. Zloženi sedeži bodo skrbeli za ravno dno prtljažnika, do katerega bo dostop prek klasičnih dvižnih vrat. Pomembna novost Sharana je zasnova na Passatovi platformi, kar prinaša enako tehniko, zelo verjetno tudi štirikolesni pogon pri nekaterih različicah.
Ostareli dizelski motorji z vbrizgom črpalka-šoba se bodo poslovili, zamenjali pa jih bodo z različicami dvolitrskega TDI-ja s tehniko vbrizga po skupnem vodu. Med motornimi novostmi bo tudi dvakrat prisilno polnjeni štirivaljni dizel moči 162 kilovatov (220 'konjev'), ki bo zašel tudi pod motorni pokrov novega Passata. Prisilno polnjenje bo tudi lastnost Sharanovih bencinskih motorjev.
Novega Sharana, ki bo po preostalih VW-jih povzel tudi rešitve v potniški kabini (zasnova, klimatska naprava . . ) in sisteme za pomoč pri vožnji (radarski tempomat, opozarjanje na mrtve kote . . ), pričakujemo v prodajnih salonih že prihodnje leto.
V prihodnjih dveh letih pa se ne bo vse vrtelo le okoli Sharana, saj prihaja tudi novi Touran. Aktualna generacija je debitirala leta 2003 in bila v tem času že prenovljena, kar dobro nakazuje, da je Volkswagnov limuzinski kombi, ki je narejen na raztegnjeni platformi Golfa pete generacije, že nared za novega.
Pričakujte, da bodo Tourana v prihodnjih dveh letih popolnoma prenovili, a tu se obeta podobna zgodba kot pri Golfu: zaradi preskoka iz pete v šesto generacijo se bodo zopet delila mnenja, ali gre zgolj za prenovo ali za povsem nov model, saj bo Touran napredoval predvsem na področju kakovosti izdelave.
Oblikovalski oddelek ga bo približal novemu Golfu in Polu, s katerima VW začenja nov oblikovalski slog, hkrati pa bodo poskrbeli za izboljšano notranjost, ki bo zmes Tiguanove in tiste v Passatu CC, kar pomeni tudi nove upravljalne gumbe klimatske naprave in nov avdio-navigacijski sistem.
Touranov napredek na tehničnem področju bo uresničen z novimi turbodizelskimi motorji z vbrizgom po sistemu skupnega voda. Novi dizli bodo povzeti po Golfu, zmogli pa bodo od 77 do 147 kilovatov (105 do 200 'konjev'). Nič revolucionarnega, torej, a kot smo povedali že v uvodu: kakovostneje od večine konkurentov in za razumno ceno.