Nova SUV-a pri PSA Peugeot Citroënu

6. 7. 2010
Deli
Nova SUV-a pri PSA Peugeot Citroënu

Ni prvič v tem tisočletju, da so se pri Mitsubishiju in PSA Peugeot Citroënu dogovorili o skupni izdelavi avtomobila.

No, kot že pri Mitsubishijevem Outlanderju, ki je služil za osnovo Peugeota 4007 in Citroëna C-Crosser, bodo tudi pri novem, za razred manjšem SUV-u levji delež opravili Japonci, ki so tik pred začetkom prodaje novega ASX-a, iz katerega se bosta izlegla tudi Peugeotov in Citroënov klon. Zadnji naj bi že imel ime – C-Escape. Francoska SUV-a bosta imela pogon na prednji ali na vsa štiri kolesa, kar je v njunem razredu praksa.

Francoski oblikovalci bodo poskrbeli, da ju na zunaj in kar se da tudi v notranjosti, kjer bo to zaradi manjših stroškov manj opazno, ne boste zamenjali z ASX-om. Mitsubishi bo iz novega partnerstva dobil 1, 6-litrski turbodizelski motor moči 112 'konjev' in 240 Nm navora, ki bo seveda vgrajen tudi pod motorna pokrova Peugeotovega in Citroënovega SUV-a. Motor bo porabil manj kot 4, 7 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov in v zrak izpustil okoli 123 gramov CO2 na prevoženi kilometer.

Verjetno bodo novinca opremljali tudi z 1, 6-litrskim bencinskim motorjem moči do 120 'konjev', vprašanje pa je, ali bo agregat Mitsubishijev ali PSA oziroma BMW-jev. Čas bo pokazal, ali bodo pri Peugeotu in Citroënu v novinca vgrajevali tudi hibridno tehniko. Glede na to, da bo Peugeot 3008 tudi e-HDi, so takšna pričakovanja smiselna. Pri preostali tehniki je skrivnosti manj.

Spredaj bo pomožni okvir z MacPhersonovima vzmetnima nogama in s stabilizatorjem, zadnja prema bo večvodilna. C-Escape in njegov Peugeotov brat bosta merila slabe 4, 3 metra v dolžino, 1, 77 v širino in 1, 6 metra v višino. Ob 2.670 milimetrski medosni razdalji pričakujte osnovni, 416 litrov velik prtljažnik. SUV-a bosta imela tudi tehnologijo start-stop in dvosklopčni menjalnik. PSA namerava na leto prodati do 50 tisoč novih SUV-ov obeh znamk.

Ilustracija Bojan Perko

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del