Alfa Romeo Mito je letošnji Alfin izdelek, z njim pa avtomobilska tovarna iz Milana začenja manjšo ofenzivo. Že prihodnje leto pričakujemo prenovljeno 159, ki je na trgu že od leta 2005 in je počasi zrela za tako imenovani facelift, ki bo poleg sveže oblike prinesel tudi nove motorje.
Prednji pogon bo seveda ostal, pričakujte pa sistem Active Roll Control, ki ga je Alfa Romeo letos predstavila že v Mitu. Poleg 159 in različice Crosswagon naj bi Alfa prenovila tudi Brero in Spiderja. Kako pa je z naslednikom modela 159, ki smo ga poskušali predstaviti na dveh ilustracijah, na trgu pa naj bi se pojavil okoli leta 2011 (Fiatov šef Marchionne naj bi že blagoslovil obliko)?
Trenutno je Alfin prvi načrt, vsaj po videnih prototipih je tako, nova 149. Imela bo povsem novo platformo, zasnovano tako, da bo ustrezala tudi ameriškim preizkusnim trkom in pomagala pri Alfinem napadu trga Združenih držav Amerike. Poleg 159, ki naj bi se po nekaterih namigovanjih imenovala Giulia (obuja Alfa stare legende? ), alfisti željno pričakujejo novo 166, saj bo največja Alfa Romeo zopet imela pogon na zadnji kolesi in vrhunsko tehniko. Fiatu se nakup Jaguarja ni posrečil, kar pa ne izključuje sodelovanja med zdaj indijskim proizvajalcem.
Nova 166 bi lahko po novem Jaguarju XF povzela platformo, z zadnjim pogonom vred, kar je kot eno izmed možnosti potrdil tudi Marchionne. Sprva so razmišljali tudi o tehniki Maseratijevega Quattroporta, a so idejo zaradi višjih stroškov zavrgli. Povezava z Jaguarjem je toliko bolj smiselna, ker je Fiat tesno povezan s Tato (ni zanemarljivo, da Tatin Ratan Tata sedi v upravi skupine Fiat), ta pa je lastnica Jaguarja. Jaguarjevo tehnologijo, posebej gradnjo iz aluminija, bi lahko uporabili tudi pri Maseratijih, recimo pri novem Quattroportu.
Pomembnejša od naslednice 166 in nove Giulie pa bo nova Alfa Romeo 149, Alfina predstavnica v izjemno tekmovalnem Golfovem razredu. Novinka je zgrajena na močno izboljšani platformi Fiata Brava (kar potrjujejo tudi vohunske fotografije predelanega Torinčana), ki bo zagotavljala predvsem več užitkov v vožnji, za kar bo zaslužna tudi nova večvodilna zadnja prema. V notranjosti bo več prostora kot pri aktualni 147 (v dolžino bo 149 merila približno 4, 4 metra, v širino pa 1, 8), oblikovno, kar dokazujejo tudi reže prototipa, pa bo izhajala iz Mita in 8C Competizione.
Bencinski in dizelski motorji Alfe Romea Alfe 149 bodo stregli s 120 do 255 »konji«, pohvalili se bodo z novo tehnologijo Multiair, pogon pa bo seveda na prednji kolesi. Po kombilimuzinski 149 bosta pripeljala še kabriolet in kupe, pričakujemo pa tudi približno 4, 6 metra dolgega SUV-a, ki pa naj bi bil zaradi trendov znova pod vprašajem. Nova 149 bo tudi varnostno zelo izpiljena, saj nameravajo z njo Italijani na preizkusnih trčenjih organizacije Euro NCAP doseči šest zvezdic.