Naslednje leto bo sledila vez med novim A6 in osmico, štirivratni kupe A7, katerega 4, 95 metra dolgi in 1, 93 metra široki koncept je bilo mogoče videti na avtomobilskem salonu v Detroitu.
Iz Sportbacka so izhajali tudi naši ilustratorji, ko so risali tekmeca Mercedes-Benzovemu CLS-u in Porschejevi Panameri. A7 bo tehnično slonel na novi platformi modela A6, ki bo sestavljena pretežno iz aluminija, ojačenega z jeklom. Pod motornim pokrovom štirisedežnega A7, ki bo poskrbel tudi za velik prtljažni prostor, bodo šest- in osemvaljni motorji.
Osnovna različica bo 2.8 V6, sledil bo prisilno polnjeni 3.0 V6, pri dizlih pa bosta glavnino kupcev verjetno pobrala 2.7 TDI in 3.0 TDI. Na vrhu bosta različici S in RS, obe s petlitrskim prisilno polnjenim motorjem. Na svoj račun bodo prišli tudi ljubitelji hibridov.
Široka bo tudi izbira pri menjalnikih: šeststopenjski ročni, sedemstopenjski S tronic in Multitronic. A7 bo imel pogon speljan na sprednji kolesi, močnejše različice pa se bodo odrivale z vsemi štirimi (Quattro). Zračno vzmetenje bo pri dražjih modelih serijsko. A7 bodo začeli izdelovati v drugi polovici prihodnjega leta v nemškem Neckarsulmu. Predserijski prototipi so skoraj že gotovi, so jih pa preizkušali povsod: na mrzlem severu in v vročini.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere