Oblikovno bo nova serija 5 izhajala iz sedanje Petice, za atraktivnost pa naj bi poskrbeli z LED-lučmi. ‘Preprostejši’ dizajn (seveda bodo še vedno prisotne značilne ledvičke) je tudi posledica novih evropskih varnostnih standardov za varovanje pešcev.
Novinec bo v dolžino od sedanje serije daljši le za dva centimetra, čeprav bo med osema za štiri centimetre več prostora. Inženirji so ‘manjkajoča’ dva centimetra nadomestili s krajšim previsom prednjih koles, večje medosje pa bo prineslo več prostora v notranjosti in za okoli 15 litrov večji prtljažnik (535 litrov).
Novinec naj bi bil celo nižji od aktualne generacije, širina naj bi ostala v že znanih okvirih. Serijsko bodo na Petici 17-palčna kolesa, 18- in 19-palčna pa bodo na voljo za doplačilo in pri zmogljivejših različicah. Povečane mere po pravilu prinesejo tudi večjo maso, a pri Petici bo povečanje mase zaradi uporabe lažjih materialov (na primer aluminija) manj opazno.
Med novinci v motorni ponudbi se bo znašel prvič v X6 vgrajen nov 4, 4-litrski V8-biturbo z neposrednim vbrizgom in s 300 kilovati (407 KM) ter 600 Nm. Pod njim bo po uporabljeni tehniki (neposredni vbrizg, dve turbopuhali) sorodni trilitrski bencinski motor. Nova Petica bo tudi eden prvih BMW-jev z novim (ZF-ovim) osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Armaturna plošča bo seveda še vedno delovala prečiščeno, instrumenti pa bodo usmerjeni k vozniku.
Serijo 5 bodo bogatili tudi nekateri že poznani sistemi, kot so sistem, ki opozori na menjavo voznega pasu, Night Vision za varnejšo vožnjo, izpopolnjen bo iDrive, Petica bo opozarjala tudi na udeležence v mrtvih kotih, razveseljeval bo prikazovalnik Head-up, pomagala bosta še aktivni tempomat s funkcijo Stop&Go in Park Distance Control. Sistemi EfficientDynamic (regeneracija zavorne energije, sistem Start-Stop) bodo tudi pri Petici skrbeli za varčevanje z energijo.
Bavarci bodo po limuzini razvili tudi Touringa nove generacije in zmogljivi različici M5. Prvi prototipi nove serije 5 se že vozijo po Münchnu, poleg vohunskih fotografij tega prototipa pa objavljamo še računalniško ilustracijo limuzine, ki prihaja na trg leta 2009, ter dve štirivratnega kupeja. BMW bo po vzoru Mercedes-Benza, kjer imajo na zasnovi E-ja zgrajeni štirivratni kupe CLS, izdelal še kupejevsko Petico. Več kot 100 tisoč prodanih CLS-ov je jasen dokaz, da je ta avtomobilski razred dovolj popularen, da se ga lotijo tudi v Münchnu.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del