Fotografom se je kar zasmejalo, ko je mimo njih pripeljal novi BMW X3, katerega premiero pričakujemo na oktobrskem avtomobilskem salonu v Parizu.
Novinec ima na sebi le še nekaj traku, ki smo ga odstranili in dobili pomanjšanega X5.
Oblikovno bo, če ga primerjamo z BMW-jevimi X-brati, novi X3 manj poseben, a zaradi čistejših linij bo deloval bolj odraslo. Drzne spremembe so logične, saj se je lani rodil novi X1, od katerega se mora X3 dovolj oddaljiti, da si ne bosta odžirala kupcev.
X3 bo bližje X5 tudi po merah. Novi X3 bo v dolžino meril okoli 4, 60 metra, pod kožo bo imel veliko elementov nove serije 3, ki bo prišla na trg predvidoma prihodnje leto. Štirikolesni pogon bo X3 povzel po zadnji generaciji večjega X5, precej novega pa bo pri motorjih.
Vlogo pomembnežev bosta igrala dizelski 30d z 245 'konji' in bencinski 35i s 306 'konji'. Vstopni model v svet dizlov bo model 20d z okoli 184 'konji', prvi bencinar bo 20i z okoli 170 'konji'. X3 naj bi bil na voljo izključno s štirikolesnim pogonom.
V notranjosti bo veliko novega, opazno izboljšani bodo zlasti sistemi za pomoč pri vožnji, ki jih bo X3 podedoval po zadnji generaciji serije 5. Pričakujte tudi novi osemstopenjski samodejni menjalnik in sistem start-stop. X3 ostaja petsedežnik.
BWM seli proizvodnjo X3 iz avstrijskega Gradca v ameriški Spartanburg.
Photo: Carparazzi, ilustracije: Bojan Perko